Ga naar inhoud


Android GPS app welke?


Tuneboy

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Ik ben van plan om een android GPS software pakket aan te kopen. Nu zie ik dat Sygic een kerstactie doet. betaal 1 licentie en krijg een 2de licentie gratis. Ook krijg je op bepaalde pakketten van sygic nog eens 30% op de prijs. Graag had ik mensen gehoord die met dit pakket ervaring heeft. Heb ook al van tomtom en navigon en IGO gehoord voor android. Met welk pakket hebben jullie ervaring en wat vind je er goed aan?

 

Thanks

Link naar reactie
Delen op andere sites


hoi,

 

het beste kan je naar de beschrijving van de app gaan.

Daar staan 10 tallen, misschien wel 100 den reviews bij elke app.

 

mvg

Ja en bij tomtom lees ik veel negatieve berichten omtrent de update die ook veel toestellen laat vast lopen dus die wil ik al zeker niet hebben. Heb nu eens Igo primo gebruikt met aangepaste skin (op aanraden van vriend). Loopt zeer goed.. GUI is niet zo mooi als sygic. Prima lane assistant en junctionview ook. Alleen als ik kijk op google playstore dan vind ik alleen een "Basarsoft Turkey" versie van igo primo. Bestaat er dan geen Europa versie of Benelux?

aangepast door Tuneboy
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb navigon en ben er heel tevreden over.

 

Enige kleine nadeel dat ik nog eens moet uitzoeken is of ik kan uitzetten dat de gps me via een overzet of tolweg mag laten gaan.

 

zie pm

VU+Uno4KSe(1Gb/2,5"HD/Vti15)/VU+DUO(320GB/2.5"HD-Vti11)/Maxdigital (Openpli7.3)- Triax 88cm(Astra 23,5-19,2E)- Channelmaster 1,2 m draaibaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik gebruik het gratis Waze.

Ben er zeer content mee.

Leuke interface waar je zelfs met andere wazers kunt "communiceren".

Ik gebruik hem op een iphone 5 maar hij is er ook voor android.

Gebruikt ook nagenoeg geen data uit je bundel.

-= Dreambox 7000 Echostar LT8700 en SR8700,Skystar 2,Humax 5400 2 x Nokia 9500 1 x 90 cm met twin en een Channelmaster 1.2 met een quad =-

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ter info: Heb nu enkele bekende namen getest en mijn keus zal gaan tussen Sygic en CoPilot Premium. Beide zijn redelijk gelijkwaardig volgens dat ik al getest heb. Weet nu niet van welke 2 de beste traffic app heeft. Ik geloof dat Sygic "Inrix" gebruikt en CoPilot "navteq traffic" klopt dit?

Welke van de 2 is er het best?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben voor sygic gegaan met het TomTom HD traffic pakket. Gisteren eens uitgeprobeerd naar zee en zeer tevreden van. Wat een vloeiende beweging van de kaart (Hoge FPS). Dit heb ik bij nog geen enkel ander navigatiepakket gehad. En heb nu nog een licentie over dankzij de kerstactie. Top

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 6 maanden later...

Ik gebruik voor een lange tijd Mapfactor free , zowel op de laptop en op mijn android smartphone.

 

Elke maand gratis updates van alle landen van de wereld.

 

Geen data verbinding onderweg nodig, alleen de landen die je wilt gebruiken vooraf downloaden.

 

Ik heb standaard heel europa in mijn toestel staan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...