Ga naar inhoud


Heeft iemand ervaring met Es'hail 1, 25.5 ° E


xboxfan

Aanbevolen berichten


  • Moderator

In bijdrage #3  http://www.sat4all.com/forums/topic/337606-heeft-iemand-ervaring-met-eshail-1-255-°-e/?p=2208796 werd al aangegeven dat zelfs met een 120 cm schotel het signaal nog te laag is.

 

Iemand met een 150 cm schotel die eens kan kijken wat hij ontvangt?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 7W Nilesat ontvang ik  nu alle zenders met een schotel van 1m40.

Op 26 en 25,5E met een 110 Triax ontvang ik niets van de beIN zenders.

Nee klopt. de 25.5 ontvang ik ook niets. We moeten het dus maar doen met eutalsat.  Ik heb gelukkig wel rond de 50 procent, dat scheelt en dat met een triax 110. Hoeveel procent heb jij met een 140cm schotel?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hassanova ik kan het pas zaterdag proberen omdat ik nog moet wachten op mijn nieuwe sateliet maar die kanalen zijn toch te kijken met een jsc sport kaart? ik heb er één van +1 tot +8

Van wat ik heb begrepen kun je daarmee gewoon de zenders mee kijken. Maar wel de bein 1 tm 8 . Normale kanalen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee klopt. de 25.5 ontvang ik ook niets. We moeten het dus maar doen met eutalsat.  Ik heb gelukkig wel rond de 50 procent, dat scheelt en dat met een triax 110. Hoeveel procent heb jij met een 140cm schotel?

Met een Rebox RE8500 heb ik max 75% en dit met een 140cm schotel, met een Triax 110 (met DiSEqC motor) max 60%, Bij gewone regen blijft het signaal op de 140cm OK maar bij echt slecht weer valt ook hier het signaal weg.

Ik heb wel op alle beIN zenders beeld met mijn JSC card. Spijtig is wel dat de uitzendingen op Hotbird nu verleden tijd zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met een Rebox RE8500 heb ik max 75% en dit met een 140cm schotel, met een Triax 110 (met DiSEqC motor) max 60%, Bij gewone regen blijft het signaal op de 140cm OK maar bij echt slecht weer valt ook hier het signaal weg.

Ik heb wel op alle beIN zenders beeld met mijn JSC card. Spijtig is wel dat de uitzendingen op Hotbird nu verleden tijd zijn.

Oke. dat is wel netjes. 75% . Helaas is het voor mij niet mogelijk om een 140cm schotel te plaatsen. Ik wil gaan voor de laminas 120cm. Maar ik weet niet of ik daar ook meer ontvangst mee heb dan met de triax 110cm. Ik hoop dat iemand dat kan bevestigen. Mocht dat wel het geval zijn, dan ga ik voor de laminas 120cm.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb een Triax 110 (in principe 100 cm in de breedte) woon in Utrecht e.o.

 

Wat kan ik ontvangen? De nilesat of de eshailsat?

 

Ik wil graag de HD zenders ontvangen.

 

Graag jullie advies. Hartelijk dank.

Nilesat kun je ontvangen. Lukt het je niet om nilesat te ontvangen?

aangepast door Hassanova
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...