Ga naar inhoud


vision 800-hd(dvb3602-2t-A2)blijft hangen op run (up9)


jackjack

Aanbevolen berichten

ik heb een probleem sinds kort blijft mijn merk vision 800-hd hangen als je hem aanzet op run.

als je hem wil updaten geeft ie aan up9.

zelfs de toolbar loader ALIMUPG70 geeft een fout melding van You are running incompatible firmware. You can´t update your STB with this tool..ik baal ontzettend dat ie het niet doet meer kan iemand mij helpen aub.heb overal gezocht kan helemaal niks vinden er over zou fijn zijn als iemand mij kan helpen

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Is weer zo'n wazige ontvanger speciaal voor de Arabische markt. Ook niks kunnen vinden op het net. Alleen maar reclame sites en voor 80% Arabisch. Je kunt proberen het apparaat met knoppen combinaties tot leven te wekken terwijl je hem aanzet.

 

Lukt dat niet gewoon een nieuwe kopen. Zo duur kan hij niet geweest zijn..

Link naar reactie
Delen op andere sites

mensen bedankt voor jullie reacties 

 

Is weer zo'n wazige ontvanger speciaal voor de Arabische markt. Ook niks kunnen vinden op het net. Alleen maar reclame sites en voor 80% Arabisch. Je kunt proberen het apparaat met knoppen combinaties tot leven te wekken terwijl je hem aanzet.

Lukt dat niet gewoon een nieuwe kopen. Zo duur kan hij niet geweest zijn..

bedankt voor je reactie 

als ik het wist had ik hem niet gekocht 

welke knoppen combinatie moet ik dan in drukken 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan is er andere firmware geladen dan de oorspronkelijke OF je flash geheugen is gewoon stuk! Is er iets gebeurd waarvan je zegt "Ja dat kan de oorzaak zijn"

 

Zijn super goedkope ontvangers, dus gewoon een nieuwe kopen is ook een optie...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan is er andere firmware geladen dan de oorspronkelijke OF je flash geheugen is gewoon stuk! Is er iets gebeurd waarvan je zegt "Ja dat kan de oorzaak zijn"

 

Zijn super goedkope ontvangers, dus gewoon een nieuwe kopen is ook een optie...

dat kan wel dat ik een verkeerde firmware heb geladen maar ik krijg hem niet weg heb toen via usb gedaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Wanneer je geprobeerd hebt software te laden welke niet voor je box bedoeld was is het niet meer te herstellen door op de reguliere manier te proberen de juiste software te laden.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Daar lijkt het inderdaad op, de foutmelding op je scherm geeft aan dat de box de software niet (meer) herkent.

Daarmee is het einde oefening.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...