Ga naar inhoud


Update cccam 2.3.0 icm ziggo


dannyboy

Aanbevolen berichten

Hallo allen,

 

Heb sindskort een ziggo basis abo, regio 5555 en vandaag had ik opeens geen beeld. Cccam opnieuw opgestart, geen resultaat (of ik was te ongeduldig). Vervolgens de Vu+ een herstart laten doen en ik had beeld.

Is dit nou gebeurd doordat ik geen updates heb binnen gekregen? Ik heb cccam 2.3.0 draaien en heb daar verder niets aan gedaan. Zou ik daar iets in moeten wijzigen/toevoegen?

Heb op t forum gezocht, maar kon zo 1,2,3 niets vinden mbt ziggo kaart en cccam aangaande updates.

Vu+ Duo, Smart Smartmeter, Satlook Digital, Visiosat Big Bisat 28E-1W

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • 2 weken later...

Boxkey heb je nodig voor het gecodeerde pakket van UPC.

By the way, heb nog nooit gehoord over een rsa-key die je zou moeten gebruiken voor ziggo. Mijn kaarten werken out-of-the-box met cccam (2.3.0) in m'n 8000's.

aangepast door Catastrofus

2 x VU+ Ultimo 4k's (FBC DVB-C + DVB-S2) + et10k (fallbackclient zonder tuners) op een Synology ds214+ (2 x 6 TB raid1) ziggo oost + A1/A2/A3/HB (Technisat)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

nou heb ik een vraag heb een Mara m9 heb een kaart met fox sport abbo nu krijg ik geen beeld op fox1 HD fox 3 en 5 de rest doet alles, cccam 2.30 en 2.21 geïnstalleerd maar geen beide helpt.

en het zelfde probleem heb ik voor de test met een dreambox 800 se gedaan wie weet raad

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je PLi draait op je 800se EN dvb-c aan boord hebt dan kun je een cablescan doen. Laat eens horen of je dan wel beeld hebt met cccam230.

Vwb die mara, die ken ik niet.

2 x VU+ Ultimo 4k's (FBC DVB-C + DVB-S2) + et10k (fallbackclient zonder tuners) op een Synology ds214+ (2 x 6 TB raid1) ziggo oost + A1/A2/A3/HB (Technisat)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 jaar later...

Hallo Allen,

 

Ik weet niet of dit onder deze topic hoort maar zou iemand mij kunnen helpen, ik ben namelijk opzoek naar een goede kabel tuner die draait op linux en waar ik cccam op kan draaien. Ik ben namelijk heel erg aan het twijfelen welke tuner goed is ; VU+ , Xtreme , Dreambox..... 

 

hopelijk kan iemand mij hierin adviseren.

 

alvast bedankt 

 

Grt,

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 jaren later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...