Ga naar inhoud


Registreren "mijn canaldigitaal" werkt niet


cookie

Aanbevolen berichten

Ik heb net mijn oude groene smartcard omgeruild voor een seca 3. Ik heb nog nooit gebruik gemaakt van mijn canaldigitaal op hun website, wil dit nu gaan gebruiken maar kan me niet registreren.

Ik druk op registreren en er rolt een invulformulier uit. Ik vul dit correct in (overal groene vinkjes) maar straat en woonplaats vakken zijn grijs, geen witte velden dus ik kan er niks invullen. Er is ook geen knop in beeld om de invoer te bevestigen, enkel die oranje registreren knop onderaan (die ik in het begin al ingedrukt heb). Als ik nogmaals op die oranje knop druk gebeurd er niks. Heb in chrome, firefox en IE geprobeerd.

 

Ik snap er niks van.

aangepast door cookie
Link naar reactie
Delen op andere sites


Oke, editten kon ik niet meer om 1 of andere reden, dus excuses voor deze tweede post. Ik was blijkbaar toch een vakje vergeten bij huisnummer. Nu heb ik een mail gehad met een link om een wachtwoord te kiezen. Wat ik ook kies, niks pakt de site aan. Blijft een rood krijsje in het veld staan. Pff, lijkt wel een puzzel om ingelogd te geraken. Wat verwachten ze van dit wachtwoord, allemaal letter, allemaal cijfers of een combinatie. Heb die drie al geprobeerd maar niks pakt de site aan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

stond in die mail ook een wachtwoord? dan moet je die 1st gebruiken om daarna een nieuw wachtwoord te kiezen

en ik weet dat het wachtwoord niet heel sterk hoeft te zijn.. dus alles met kleine letters is al goed (zover ik het nog weet)

Amiko Alien 2 FW 1.2.78, 60 cm 19.2, 23.5
Amiko Alien SHD 8900 FW 1.2.72, 60 cm 19.2, 23.5
Amiko Alien SHD 8900 FW 1.2.72, 60 cm 19.2, 23.5

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op een andere pc hetzelfde probleem. Ook een nieuw wachtwoord aanvragen via een ander e-mail adres geeft gewoon een link naar diezelfde pagina waar ik 2 keer een nieuw wachtwoord moet invullen. En bij alles wat ik type komen die 2 rode kruisjes te staan en de knop bevestigen doet niks.

post-40532-0-86155400-1391509323_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Het staat nergens vermeld, maar je dient geloof ik zowel hoofd als kleine letters te gebruiken en eventueel ook nog een cijfer.

 

canaldigitaal zou bijvoorbeeld niet geaccepteerd worden maar CanalDigitaal1 weer wel.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Computers blijken soms net mensen. :D

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...