Ga naar inhoud


Topfield srp2401ci+


Jappie13457

Aanbevolen berichten

Jongens laten we het netjes houden het ging hier alleen maar om de service van een bepaalde leverancier ik ben het met Sjaak eens en heb nooit geen problemen gehad met mijn vorige ontvanger waarschijnlijk om dat deze zijn warmte wel goed kwijt kon.

Want dat was waarom de elco,s in de voeding kapot gingen in de 7700 serie.

2xtopfield 7700HSCI met 90cm schotel met rotor

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 56
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • 4 weken later...

Al jaren ben ik tot tevredenheid gebruiker van Topfield ontvangers. Momenteel een TF 7750HDPVR. Nu overweeg ik een nieuwe TF SRP 2401+CI aan te schaffen.

Welke gebruiker kan me de voor-en eventuele nadelen van deze ontvanger op dit forum op de hoogte stellen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het volgende heeft zich nu al 4 keer voor gedaan hij valt nu spontaan uit en dan krijg ik hem ook voorlopig niet meer aan

ik heb inmiddels een mail naar de firma in Groningen gestuurd en wacht weer op antwoord.

Ik heb het gevoel dat zij mij een spitbak in de maag hebben gesplitst waar niets dan problemen mee zijn.

Ben hem pas een hele tijd kwijt geweest en heb hem net 1 maand terug.

Wat een enorme teleurstelling is dit weer

Dus voor Enfield ik zou er nog maar eens zeer goed over na denken ik heb er zeer slechte ervaringen mee.

aangepast door Jappie13457

2xtopfield 7700HSCI met 90cm schotel met rotor

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb deze ontvanger nu enkele weken in bezit en niets anders dan lof over deze ontvanger.  Zapt supersnel, prachtig beeld en gecodeerde opnames zoals hierboven word besproken decodeerd hij zelf als de ontvanger in standby staat.    Over het beperkt aantal zenders dat je kan opslaan zeg ik ,tsja .  1000 fatsoenlijke zenders waar je naar kijkt of meer ?   Die zijn er niet.    

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had deze reactie ook gezet als ik hem enkele weken in bezit had maar ben nu een half jaar verder en hij is nu voor de tweede keer kapot.

Toegegeven het beeld is fantastisch maar de rest is een ramp bij mij .

2xtopfield 7700HSCI met 90cm schotel met rotor

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is maar net wat je belangrijk vind.  Die 1200 zenders waar je het over hebt op astra 28 is 3 kwart prut natuurlijk met veel reclamezenders.

 

Ik heb ook een kleine selectie gemaakt in satelieten.  Kijk slechts astra 1 , 2, en 3.  hotbird, sirius, thor en hispa.  Het overgrote deel aan zenders is gewoon prut.    

 

Misschien is het wel zo hoor dat topfield niet helemaal met de tijd is meegegaan.  Het is een gevoel dat je erbij moet hebben.

 

En Jappie.  Erg spijtig dat het zo bij jou gaat.   Maar misschien heb je wel net de pech van een ( maandagmorgen ontvanger)   . Maar snap je wel.  

 

Niet leuk . Die ellende met je ontvanger.   Kun je niet gewoon je geld terugkrijgen ?   Of ruilen voor een andere ontvanger ? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

In de srp kan je 7000 tv-zender en 3000 radio zenders kwijt. Dus dat is geen probleem meer.

zie : http://www.topfield-europe.com/de/01_produkte/01_01_27_srp2401.php

Met de juiste taps neem je ook ongecodeerd op (in de meeste gevallen).

Mij vraag is dan nog steeds of deze (CD)receiver Taps ondersteund?

TF5500PVR (Fw aug-07)HD: WD2500AVJB; X-cam Orion. Taps: 3PG, QuickJump, Mediamanager, Nicedisplay, Quicktimer;

2e ontvanger: Sony KDL-26EX555 met Aston 1.07 (Fw 2.26); Schotel: Triax TDS Ø 64cm met CD DUO LNB quad ;

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb bericht gehad uit Groningen en er word gezegt dat ik nieuwe software moet installeren maar de ontvanger heeft net 3 maanden bij de reparateur gestaan waarom zit deze nieuwe software er dan niet gelijk in en waarom moet ik nieuwe software laden terwijl hij nu spontaan uitvalt kan mij niet voorstellen dat het probleem daarmee word opgelost.

Wie weet raad met deze ontvanger of inderdaad de problemen dan de wereld uitzijn met uitvallen en dergelijke.

Begin nu echt de moed te verliezen wat betreft deze ontvanger

2xtopfield 7700HSCI met 90cm schotel met rotor

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens de leverancier is de afgelopen week pas nieuwe software gekomen dus deze laten installeren

Wat schetst mijn verbazing hij werk nog niet naar behoren en valt weer uit wanneer hij er zin in heeft dus hij gaat weer terug naar de leverancier en nu wil ik echt mijn geld terug van dit rampending

We gaan weer afwachten wat er nu voor verhaal naar boven komt maar ik hoef de ontvanger niet meer terug ook geen nieuwe meer heb er geen vertrouwen in dat dit probleem in een andere ook niet teugkomt ga wel op zoek naar iets wat wel werkt

Een teleurgestelde gebruiker van Topfield

2xtopfield 7700HSCI met 90cm schotel met rotor

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

INMIDDELSis het 26 JUNI en heb nog steeds niet gehoord wat het probleem nu weer is

Ben het zo zat nu zelfs geen emailtje over de ontvangst van het app heb er om moeten vragen

De ontvanger is inmiddels alweer meer dan 2 weken bij de leverancier en inmiddels is het WK ver gevorderd

Zit met mijn oude ontvanger te kijken naar het WK en dat terwijl ik de nieuwe had gekocht om met mooie beelden naar het WK te kijken

Word vervolgt

2xtopfield 7700HSCI met 90cm schotel met rotor

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...