Ga naar inhoud


Topfield srp2401ci+


Jappie13457

Aanbevolen berichten

  • Moderator

De fout zal eerst moeten optreden voordat die verholpen kan worden, of zie jij dat anders.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

  • Reacties 56
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ja ceesv daar heb jij gelijk in maar het is inmiddels 8 april en heb nu pas te horen gekregen dat hij door topfield is teruggestuurd naar groningen en dat zij hem als hij binnen komt naar mij zullen opsturen al met al wel een tijd geduurd voor zo iets en nu maar hopen dat hij gaat werken als het probleem zig nu weer voordoet ga ik mijn geld terugvragen maar heb goede hoop dat het verholpen is en ik weer gebruik kan maken van deze ontvanger het beeld was toen ik hem opstarte erg mooi waarna hij rare dingen ging doen dus wie weet gaat het nu goed :eek::D

2xtopfield 7700HSCI met 90cm schotel met rotor

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Laten we hopen dat ze de fout gevonden hebben en dat je kunt gaan genieten van je ontvanger.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb op 16 april bericht gekregen dat hij bij de afdeling logistiek is afgeleverd maar hij is nog niet terug en ik weet ook niet wat nu het probleem was ga er maar weer een mailtje aan wagen kijken of zij hier wel een antwoord op kunnen geven. Ik weet wel dat de ontvanger naar Topfield is gestuurd maar enige reactie over wat het probleem nu was is er niet

Het lijkt wel een soapie te worden omdat het allemaal zo erg lang duurt.

Het is zo jammer ik heb altijd een Topfield gehad maar ga er nu toch over denken om iets anders te gaan kijken dit had ik nooit verwacht van dit in mijn ogen topmerk

2xtopfield 7700HSCI met 90cm schotel met rotor

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Mimisiku

Dat is altijd een probleem met defecte electronica heden ten dage. Alles is VLSI en meerdere lagen PCB's. Als het werkt prima, maar de kleinste fout en het is flink zoeken! Neem in ogenschouw dat de leverancier geen of bijna geen (reparatie) voorraad heeft (voorraad kost geld). Ook heeft de NL leverancier vaak niet de peperdure analytische apparatuur om de fout überhaupt te vinden. Resultaat: apparaat gaat van dealer naar dealer naar dealer, dan pas naar de importeur. Heb je een goede importeur, dan zal die hem gewoon omruilen en de defecte laten staan voor spare parts (of retour zenden naar de fabrikant als het om een wat duurder exemplaar gaat). Als klant zit je daar dus aan het kortste eind. En dat wordt dus wachten...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb al eerder aangegeven dat ik in aanmerking kom voor een nieuwe maar heb daar geen echt antwoord op gekregen het is eigenloijk heel simpel als het probleem wat er mee was zich weer voordoet komt er gewoon een ander anders moeten wij maar de echte publiciteit opzoeken en word het echt moddergooien maar ik heb goede hoop en veel geduld we wachten verder af inmiddels alweer 1.5 maand

2xtopfield 7700HSCI met 90cm schotel met rotor

Link naar reactie
Delen op andere sites

De inkt van het vorige bericht is nog niet droog of ik krijg bericht dat hij vandaag terug komt

Alleen is er vandaag niemand thuis ik hoop dat hij bij de buren word afgeleverd dan krijg ik het vanzelf te horen

En nu maar hopen dat de hik die erin zat is opgelost SPANNEND hoor

2xtopfield 7700HSCI met 90cm schotel met rotor

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens de reperateur is het moederbord vervangen heb hem nog niet getest ivm mooi weer maar morgen gaat hij uitgetest worden om te kijken of inderdaad de hik eruit is spannend hoor kan het ook vanavond niet proberen omdat het meisje TV wil kijken haha

Word vervolgd

2xtopfield 7700HSCI met 90cm schotel met rotor

Link naar reactie
Delen op andere sites

JA JE MOET WAT MET JE VRIJE TIJD HE

Maar het werkt weer moet het nu nog alleen weer op favorite volgorde zetten.

Heeft al met al toch wel lang geduurd zeg

En nogmaals het beeld is weer fantastisch laat ik dat dan maar als positief antwoord geven.

2xtopfield 7700HSCI met 90cm schotel met rotor

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...