Ga naar inhoud


DVD-recorder en glasvezel


Aanbevolen berichten

Hallo. Ik heb een bijna 4 jaar oude DVD-recorder Panasonic DMR-EH53 Verkocht aan iemand van mijn  collega van werk die heeft  glasvezel, Ik vraag kan deze DVD-recorder ook geschikt  COAX kabel en gewone digitale tv kijken? 

 

Groetjes Jan (Meijelsat)

Ik ben gehandicapt met slechthorend, moeilijk praten/lopen/bewegen/leren en 100% geestelijke goed. ik weet alles over satelliet-tv en DVD/BLU-RAY

DM7020HD TRIAX 90cm LNB`S

Link naar reactie
Delen op andere sites


Jan,

 

Volgens mij kan deze recorder alleen een analoog tv signaal opnemen.

Het is afhankelijk van je glasvezel provider of er ook een analoog signaal wordt aangeboden.

Ik heb zelf een Vodafone aansluiting via ReggeFiber met daarop analoge tv, dvb-c tv en ip-tv.

Andere aanbieders hebben alleen ip-tv.

 

Gr

Marcel

Pli op DM800, VU+ DUO  en DM8000 met 4xDVB-S2, Wave Frontier T90

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

er is op kabeltv nu nog veel analoog (afhankelijk van de provider) maar dat zal ook ooit wel drastisch afnemen

en

eigenlijk is dat HD aanbod nu juist zo interessant om op te nemen t.o.v. de analoge zenders dus >>> een DVD-recorder is dan kompleet achterhaald want dat nieuwe HD formaat H.264/MPEG-4 AVC kan die recorder al niet meer weergeven en of opnemen.

 

die Panasonic DMR-EH53 kan uit de aangesloten Coax kabel van je CAI aansluiting enkel een analoog signaal opnemen en zet dat als mpeg2 bestand op de HDD

Release Me - CID Remix

Mark Knight, Armand van Helden CID

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...