Ga naar inhoud


Rebox 8500 vastlopen op EPG


grenszuuker

Aanbevolen berichten

Heb hier 3 rebox re-8500 decoders in gebruik. Alle drie hebben ze het probleem dat ze vastlopen op het moment dat men flink door de EPG gaat zappen.

2 decoders zijn aangesloten met dubbele kabel, en 1 decoder met een enkele sat kabel waarbij dus de doorlus functie is gebruikt. Allen bezitten de laatste software 2.11.61.   Heeft iemand een mogelijke oplossing of het zelfde probleem?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik denk hetzelfde probleem te ervaren. Helaas kan ik het niet reproduceren.

 

Freezes treden soms ook op bij het werken met de zender lijst manager: maar dan lijkt het meer te maken te hebben met de CD-kaart die op tilt gaat bij een bepaalde (nieuwe) zender.

 

Even rebooten (mijn 8500 gaat 's-nachts ook in deep sleep) en het probleem is weer weg.

aangepast door Henk1

Visiosat BISAT G3 C | 3 Alps Twin LNB (19.2E, 23.5E, 28.2E)| 2 TRIAX MFE 41 D | ->

-> RE-8500HD PVR (2*DVB-S2) (Toshiba MK5059 500GB HD builtin)

 

Rebox Firmware: RE8500HDPVRv2-11-61-DVB-S.ird + WebZeal_8500_V2.8.tar.bz

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Er wordt door meerdere gebruikers aangegeven dat men Rebox ontvangers zo nu en dan in deep sleep moet zetten, hel leegt de buffers.

Een heel enkele keer zie ik ook de ontvanger vastlopen wanneer er van heel veel zenders de 7-daagse epg informatie is ingelezen.

Of het daarvoor gealloceerde geheugen volloopt?

 

Ook je harde schijf zou een deel van het probleem kunnen zijn.

Welk geheugen heb je ingesteld voor de EPG?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...