Ga naar inhoud


Uitvallen 19.2 satelliet in Zweden


dejeeper

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Wij worden in het midden noorden van Zweden sinds woensdag geconfronteerd met een uitvallen van de CanalDigital zenders via de 19.2 satelliet.

Ik ben niet de enige die dit probleem heeft, inmiddels ben in door verschillende mensen benadert die hetzelfde probleem hebben.

De niet CanalDigital zenders worden ontvangen met signaal sterkte 90% en ook een kwaliteit van 90%.

Schakel ik over naar een zender van CanalDigital dan heb ik signaal sterkte 0.

Het vervelende is dat extra info (kanalen downloaden - TV. programma's etc.) via de 19.2 binnen komen.

Kijken doen wij in HD op de 23 graden.

 

Contact gehad met CanalDigital en als oplossing komt men niet verder dan het opnieuw afstellen van de schotel.

Op mijn vraag of het dan niet vreemd is dat er een aantal mensen zijn, die op meer dan 100 km van elkaar wonen, en hetzelfde probleem hebben, werd geantwoord dat men alleen mijn probleem kon oplossen.

Uiteraard is het niet opgelost.

 

Het lijkt wel of er een down-link naar Zweden uitgevallen is.

Of dit kan weet ik niet maar het is voor de enige verklaring.

Misschien heeft iemand een ander idee of een oplossing.

Ik maak gebruik van een ontvanger van CanalDigitaal (is niet perfect maar het werkt).

 

Vriendelijke groet,

 

Cor

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...