Ga naar inhoud


Decoder Fuba ODE712HD TIVU reageert niet op zenders zoeken . HELP


Giovanna

Aanbevolen berichten

We hebben een Decoder FUBA ODE712HD TIVU gekocht . Deze receiver is gekocht om Italiaanse zenders te ontvangen .  Staat gericht op Hotbird 13 Est. we ontvangen alle Rai zenders maar krijgen het niet voor elkaar om ook de Mediaset zenders zoals beschreven staat te ontvangen . Na veel heen en weer geschreven e-mails komen we er met de verkoper en Italiaanse Tivusat er niet uit . De smartkaart is geactiveerd . De schotel staat goed . Wie weet hoe ik een bepaalde frequentie kan ontvangen . Bij ons staat bij handmatig zoeken steeds UNLOCKED. Onze transponder gaat tot 27500, maar men zegt dat een transponder daar niets mee te maken heeft . Ik heb een frequentie van 11373 H 29900 nodig .

Wie heeft een receiver/decoder van het merk FUBA ODE712HD TIVU en kan me vertellen of het nu aan onze receiver ligt of dat ik iets verkeerd doe .

 

Alvast hartelijk dank

Giovanna

 

 

post-71242-0-83172500-1394360868_thumb.jpg

 

post-71242-0-60450600-1394360924_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites


Beste Giovanna

Welkom op dit forum
Het gaat dus om deze ontvanger:
http://www.fuba.com/uploads/attachments/06-26-2012-manuale-decoder-ode712hd-rev02-1006.pdf
Je zult wel bepaalde instellingen niet goed hebben staan in het menu.
Maak eens wat foto's van de verschillende menu's die jij hebt moeten doorlopen, liefst een beetje recht van voren genomen.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...