Ga naar inhoud


Programma's installeren Windows 8.1 niet te zien tegels,bureau blad


Gast Henri Aalten
Ga naar oplossing Opgelost door winwiz,

Aanbevolen berichten

Gast Henri Aalten

Mijn Computerzaak heeft Windows 8.1 opnieuw geïnstalleerd.

Maar als ik mijn Word pakket 2010 met licentie er opzet, zie ik geen starticoon en ook geen tegel

om een onderdeel van Word op te starten.

 

In het configuratie scherm en onder programma's staat wel dit pakket.

Ik kan nu nergens een onderdeel van het programma opstarten !!!

 

Hoe dit op te lossen. ??

aangepast door Henri Aalten
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Oplossing

Hij bedoelt dat ze "onderin" staan. Het werkt sinds 8.1 bijna hetzelfde als android. Je drukt op het pijltje naar beneden op het startscherm. Daar staan alle geïnstalleerde programma's. Je kiest wat je wil hebben: rechtermuistoets en geeft aan dat het op je startscherm komt. In Windows 8 werd bijna alles meteen op het startscherm gezet wat een onoverzichtelijk geheel kon maken.

 

Het startscherm kun je dan overzichtelijk en netjes houden met alleen programma's die je (vaak) gebruikt.

 

startscherm-300x206.png

 

1372157608.jpeg

 

win_8_1_pin_to_start.png

 

Ik vind het vergelijk altijd wel grappig met mensen die fel tegen Windows 8,1 omdat het niets is en onoverzichtelijk is. Ik vraag dan meestal naar hun mobiele telefoon. Als ze iets met Android hebben is de vergelijk zo gemaakt en zie je ze denken.... Het enige verschil is dat je bij Android het appje omhoog sleept naar 1 van de start schermen.

 

SC20110819-091228.jpg

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...