Ga naar inhoud


CanalDigitaal lekker bezig


chez

Aanbevolen berichten


hier al ruim 13 jaar klant van cd 

echter nooit problemen gehad:

 

4 verhuizingen 

bestaande kaarten toevoegen als 2e en 2e kaart

op naam zetten van een gekregen kaart

en een mooie philips hd tuner gekregen bij het verlengen van het abbo (2010)

 

ben er best tevreden over

 

je moet betalen en krijgt waar je voor betaald

 

echte service heb je natuurlijk niet (behalve  als er extra inkomsten voor cd in zitten)

 

je moet alles zelf goed in de gaten houden!! 

 

dat is toch niet anders bij de meeste concurenten.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vorig jaar heb ik een telefonische "aanbieding" aangenomen, welke me wel het een en ander aan werk heeft opgeleverd.

Ik zou, na het opzeggen van een abo, me op het tweede abo een jaar vastleggen met basispakket+HD.

In ruil daarvoor kreeg ik 2 maanden gratis. Leuk extraatje voor mij als jarenlange trouwe klant, dacht ik.

Maar daar heb ik hard voor moeten werken.

Het kostte me eerst een aantal telefoontjes, welke totaal geen effect hadden. Bij aanvang was het jaar niet 1 maar 2 jaar.

En werd het abo gewoon geincasseerd hierna (geen maanden gratis).

Na bellen werden de 2 jaren ineens 3 jaren (!). En nog steeds gewoon incasso...

 

Ik heb, op aanraden van een forumlid hier op sat4all, vanaf dat moment alles schriftelijk gedaan.

Dat duurde telkens een week of 3, maar ging redelijk goed; de 3 jaar werd 1 jaar.

Maar nog steeds incasso.

 

Wederom een brief gestuurd, en ik kreeg bericht terug dat de beloofde 2 maanden aan het einde van de 12 maanden (als 13e en 14e maand) gratis verwerkt werden.

Okee, kan, ik wacht even een jaar af.

Natuurlijk ging dit niet goed en werd de 13e maand gewoon afgeschreven.

 

Weer een (3e) brief; gelukkig had ik de afspraak ook op papier van CDS terugontvangen.

Ik storneerde de maand, en verzond deze 3e brief. Er werd me beloofd dat de 14e maand nu goed verwerkt zou worden.

En dat is ze GELUKT !

 

Het kost dus wat moeite, maar ik heb mijn jaarcontract en 2 maanden, zoals telefonisch ruim 1,5 jaar ervoor was afgesproken...

Tja op een gegeven moment is het ook een beetje het principe, hé.

 

Ik herhaal dus een eerder gegeven tip; als je echt een probleem hebt, doe het met een briefje. 

DB800 op OpenPLi 2.1 en DB8000 op OpenPLi 4.0 met DVB-S2 en DVB-T
Qnap NAS TS-210 Canal Digitaal & Digitenne
Wavefrontier T55 / Triax 88
met Satconn 1/10 / 2x Spaun 411

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook al zo'n 12-13 jaar klant en maar marginaal met deze klub te maken gehad (muv de incasso)... Geen negatieve geluiden van deze kant, maar wat me zeker opvalt is het service niveau waar toch wel ERG veel over geschreven wordt (in negatieve zin). Waarom niet gewoon een Lidl/Aldi businessmodel hier op los laten door te zeggen dat je service levert tegen een bepaalde prijs (en daar is niks mis mee....).

 

IK word wel niet gelukkig van bedrijven die heel veel beloven en bij vragen/opmerkingen opeens veel fouten maken ....

Niks is geheim in deze wereld, ik weet alleen soms niet waar of van wie ik de juiste informatie kan krijgen


+++ 4 x VU solo SE /  T90 / 7 Quad LNB's / OpenPli / Latest Oscam / Raspberry / Strong SRT7404 (op de plank voor de jaarlijkse update ) +++

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...