Ga naar inhoud


Te ontvangen free air zenders van CanalDigitaal.


OpaSatje

Aanbevolen berichten


  • Moderator

Beste Opasatje, zoals de naam het al zegt zijn free to air, ofwel ongecodeerde zenders vrij te ontvangen.

Een Canaldigitaal kaart is daarvoor niet nodig.

 

Er is een uitzondering voor bepaalde oudere gecertificeerde ontvangers, waar indertijd een (on)geldige Canaldigitaal kaart nodig was om de ontvanger te laten werken.

 

Hier kan je zien welke 821 zenders fta zijn op bijvoorbeeld de Astra 1.

 

http://nl.kingofsat.net/pos-19.2E-fta.php

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het gekke is dat we met een Philips Pace 7141 ontvanger met een actief CDkaartje en driekoppige Technisat schotel ruim 400 TV zenders gevonden worden. Ach, naar mijn smaak zenden ze het grootste deel van de dag allemaal troep uit. En als er wel iets leuks is, dan ook op een heel stel zenders tegelijk. Als we wel alle FTA's zouden ontvangen zou dat vast niet beter zijn.

 

Oh ja, op de CD website staat canaldigitaal-sd-zenderlijst-tv-radio.pdf te downloaden. En als ik me niet vergis zit er in het installatiemenu van mijn ontvanger wel de mogelijkheid om echt alles wat hij op kan pikken aan FTA signalen te ontvangen, maar dan staat het niet in de volgorde van de CD zenderlijst. Helaas heeft die 7141 niet de mogelijkheid om de zenders dan zelf te rangschikken.

aangepast door Mags
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...