Ga naar inhoud


PVR Sab Tripple Unix werkt niet bij Film1


Canvas52

Aanbevolen berichten

Bij het afspelen van een Film1 opname krijg ik steeds het zelfde probleem. 

Hij begint normaal met afspelen maar na enkele minuten valt het geluid weg daarna na korte tijd wordt het beeld grijs en is de receiver geblokkeerd. Na een reboot werkt hij weer. Als je na het wegvallen van het geluid de pauze knop gebruikt dan zie je in de info-balk ,onder in het beeld, de tijdsaanduiding snel lopen. Ik heb de laatste update en plug-in geladen. 

Wie weet wat ik hier aan kan doen. SAB heeft mij niet kunnen helpen.

mvg. Canvas52

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb zelf ook een triple met een goedkope HDD (medion) eraan hangen en heb jouw probleem niet.

 

Dus dan zou ik toch inderdaad ook eens een andere HDD proberen als dat binnen je mogelijkheid valt.

Of even een usb stick kan ook.

Verder kun je eigenlijk niet zoveel instellen wat de HDD aangaat.

 

Een wat rigoureuzere manier is een fabrieks reset te doen, alles is dan weg en dan moet je alles weer opnieuw instellen etc.

Misschien dat dat helpt

 

 
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank voor de tip. Ik heb het geprobeerd met een USB stick en helaas ditmaal na 10 minuten het zelfde. Ik heb voor dit probleem al eerder een andere Tripple van SAB voor garantie ontvangen. Daarvoor heb ik ook een fabrieksreset gedaan enz. Het lijkt niet te kunnen werken. Ik ga SAB Rotterdam en de leverancier verzoeken een goede oplossing aan te dragen. Dank voor de reacties.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...