Ga naar inhoud


TS1 ziggo regio 1111


limboconnect

Aanbevolen berichten

Volgens de gegevens zouden de onderstaande kanalen op:

 

TS1 626.75Mhz QAM256

 

HBO2

Een HD

ARD

NDR

RTL Television

SAT1

WDR

 

 

moeten zitten.

Nu zie ik in mijn originele tv met cam module dat onderstaande frequentie gebruikt wordt voor bovenstaande kanalen ?

 

<transponder frequency="586000000" symbol_rate="6875000" fec_inner="0" modulation="5"/>

 

Kan mij iemand verklaren waarom deze alternatieve frequentie in deze regio 1111 gebruikt wordt doordat deze nergens terug te vinden is.

 

http://www.dtvmonitor.com/nl/ziggo-zuid

 

Dreambox 7025, 300GB HD (Openpli)

Astra-Hotbird,Ziggo

XBMC

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik mis die zenders dus ook, en als ik ga zoeken op die freq die jij geeft vind hij niks.. (maar goed kan mijn signaal zijn)

 

Maar iedere cables.xml met regio 1111 heeft inderdaad niet die freq erin staan.. heel vreemd dit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb even die regel in mijn cables.xml gezet en opnieuw gezocht, nu heb ik die zenders wel.. dus TS1 zit @ 586000000 met een kabel scan vond ik ze ook niet.

Fout bij Ziggo? (hoorde net meer mensen die zenders missen met "orginele decoders")

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Ik begrijp die cables.xml file niet.

Ik een Satellite.xml maar geen cables.xml

Wel 2 tuners in sat en 1 kabel

 

moet ik cables ergens los plaatsen, of in satellite erbij zetten?

 

alvast bedankt,

Michel

Dreambox 7000S & 500 & 800 - Maxtor 80GB en Samsung 500GB - USBstick Swap - schotel 80 & 110cm - Moteck SG2100 - lnb titanium 0,2 db & duo lnb - openPLI - Satje07 settings - cccam 2.1.4

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast marekki

Ik heb alle zenders hoor, het gaat om de "Toekomst" en Marekki welk gebied woon jij? dat is dus het hele probleem.. jij maakt een goede lijst voor jou gebied maar ik heb regio limburg nodig.

ziggo regio 1111 is brabant /limburg het verschil voor limburg is alleen de lokale en evt regionale zenders

die staan in mijn lijst uit de regio roosendaal bergen op zoom.

maar in tilburg is het ook 1111 daar zijn dan alleen andere lokalen zenders actief denk aan plaatselijk kabelkrant en stads of dorp tv zenders daar staat in mijn lijst die van mijn regio en als je erop gaat staan in jouw regio veranderd de naam in die van jouw regio zitten wel op de zelfde plaatsen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...