Ga naar inhoud


Kan ketnet niet meer ontvangen op mij Sab titan 2


230571

Aanbevolen berichten

Halo allemaal,

 

Canaldigitaal heeft vanochtend iets in hun systeem veranderd om zogenaamd een beter singaal af te geven, maar met hun nieuwe frequentie die ik invoer in mijn sab ontvanger kan ik het singaal en ook de zender van Ketnet niet meer ontvangen.

Wie weet er een oplossing voor dit probleem, door deze geintjes van Canal digitaal wordt ik razend zeker als je kinderen hebt en continu de zenders worden gewijzigd.

 

Alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik neem aan dat je op een SAB toch wel handmatig kunt editen?

Zoiets moet in de handleiding staan.

 

De wijziging is inderdaad het gevolg van massale reacties naar CD over de kwetsbaarheid van dit signaal.

Dus waarom CD het in dit geval moet ontgelden, is mij een raadsel.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou het probleem is dat ik het singaal altijd goed ontving, maar als ik handmatig de nieuwe frequentie instel op 12.722 H 23.500 leest hij netjes de transponder in en met een transponderscan, kan hij geen ketnet meer ontvangen dus vandaar dat ik het irritant vind dat ik nu weer de zender kwijt bent en hem niet kan vinden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou het probleem is dat ik het singaal altijd goed ontving, maar als ik handmatig de nieuwe frequentie instel op 12.722 H 23.500 leest hij netjes de transponder in en met een transponderscan, kan hij geen ketnet meer ontvangen dus vandaar dat ik het irritant vind dat ik nu weer de zender kwijt bent en hem niet kan vinden.

Je bedoelt KetOp12 neem ik aan. Die is inderdaad niet meer te ontvangen op 19° Oost, enkel nog op 23° Oost

aangepast door masterw
Link naar reactie
Delen op andere sites

Goeiendag,

 

Bedankt Sat4all regular, je hebt helemaal gelijk, ik hem hem nu wel weer, maar wat ik van CD niet begrijpt is waarom ze een freq.   opgeven op de website en met in voeren geen beeld krijgt?

Even zoeken en had op internet de goede freq. gevonden.

Maar ja, de kinderen zijn weer blij.

 

Bedankt voor de info. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...