Ga naar inhoud


TV vlaanderen in spanje installeren...


hugh

Aanbevolen berichten

@ Kaiet,

Waar schrijf ik dat dit prijzen zijn van Spaanse schurken ?

Het zijn de prijzen van een Nederlander die hier een satellietshop heeft.

Als je me niet geloofd, wil ik zelfs de factuur en het kasticket inscannen en naar je doormailen.

Het is eender een Nederlandse schurk want aan de telefoon zegde hij dat de lnb 73€ kostte, en toen ik het materiaal een uur later ging halen kostte de lnb ineens 85€.

Vraagt bijvoorbeeld 700€ voor levering en installatie van een decoder M7Sat801 + Triax78 + LNB + TVV kaartje + 6m coax (Triax78 werd op het terras geplaatst). Registratiekosten en abonnement niet inbegrepen !

aangepast door spotter
Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik kom al 40 j in Lloret.Ik wou toen een analoge sat reciever huren.(2000 bef/week) vroeg men.Met Engels geraak je ook niet ver.

Ik ga eens een kijkje nemen in Barcelona ipv Lloret de mar!

Dit jaar neem ik een iPhone mee.Alhoewel er steeds nieuwere recievers op de markt komen vertrouw ik meer op bestaande installaties vermeld in dit forum.

1*187;2*110;3*70 schotels-11*twin lnb;2*quad lnb;Sab Sky 4900

Link naar reactie
Delen op andere sites

@kaiet:

Beste,

Bij deze wou ook ik toch even rechtzetten dat ik nooit "spaanse bandiet" in de mond genomen heb. Ik heb enkel een voorbeeld gegeven van wat er kan gebeuren als je even de plaatselijk satelietboer laat komen voor een installatie. Ik denk dat eenieder met verstand best even informeert en prijzen vergelijkt. Ook in belgie zie ik door even te googlen prijsverschillen tot 50% met nederland. Dat zet je tot denken, wil dat zeggen dat belgen boeven zijn ? Dacht het niet. Veel hangt af of je geinterseerd bent in de materie en zelf eventueel de handen uit de mouwen wil steken. Ben je lui of kan het je niet schelen wat het kost... Laat gewoon de errste de beste over de vloer komen voor een installatie. Mischien heb je wel geluk en is het een braaf en eerlijk man die enkel geinterreseerd is om jou een prachtige installatie te geven zonder dat jij een cent teveel betaald. Oh nog even voor de tip van barcelona, toch bedankt maar dat is enkele honderden kilometer verwijderd, ik sprak wel degelijk over orhuela costa...

Ik ben althans al dankbaar voor wat ik aan info gekregen heb, bedankt voor de reakties....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...