Ga naar inhoud


BBC/ EBay


Aanbevolen berichten

Ik overweeg om via een_of_andere_veiling_site een sky box aan te schaffen. Vanzelfsprekend inclusief een werkende kaart. Nu wordt aan UK residents een BBC kaart gratis verschaft maar wel gekoppelt aan een specifieke sky box. Zijn er sat4all’ers die ervaringen hebben met de aankoop van een sky digi box via b.v. een_of_andere_veiling_site en zo ja wat zijn hun ervaringen? Het gaat mij voornamelijk om BBC 1 en 2 (ontvangst op UPC is vaak uitermate slecht). De boxen worden op een_of_andere_veiling_site aangeboden (inclusief kaart) vanaf ongeveer 50 BP. Het is mij onduidelijk wat het verschil is tussen een BBC/Itv kaart en een, ‘gedeactiveerde’ sky kaart. Met de gedeactiveerde Sky kaart zijn kennelijk BBC 1 en 2 als FTA nog te ontvangen. Is dat zo? Een andere vraag betreft de voortgang van de ontwikkeling van een CI voor Videoguard. Tijdens de introductie van de MM was daar nogal wat over te doen. Weet iemant of daar voortgang in is?

Maar het belangrijkste is voor mij de vraag over een_of_andere_veiling_site. Welke box (de pace 2300 is b.v. voordelig)?. Alternatief is dat ik eind dit jaar begin volgend jaar in de Uk een box koop (carboot o.i.d). Ook wat dat betreft is een advies welkom.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


In mei van dit jaar heb ik via ***geen-reclame*** een 'out-of-contract' Panasonic DSB-TU30 gekocht met kaartje. Toen ik hem kreeg deed de kaart het niet, ik heb het ding toen teruggestuurd en zonder problemen een andere gekregen.

 

Tot nu toe naar alle tevredenheid. Ik wilde speciaal een Schotse BBC FTV kaart, en dat was ook mogelijk. Wat mij speciaal opvalt is de vele breedbeelduitzendingen in zeer goede kwaliteit. Ik kijk voornamelijk BBC1/2. Nog geen spijt van gekregen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

hallo,

ik heb zelf in maart een digibox+card (Amstrad DRX200) gekocht via een_of_andere_veiling_site.

Ik had 'em voor 105£ (80£ digibox +25£ shipping).

Hij werkt nog altijd perfect alleen een beetje last van thermische instabiliteit.

Om te bieden op een_of_andere_veiling_site heb ik gewacht tot begin van de laatste minuut van de auction,

en dan een bod gedaan dat 20£ hoger lag dan de tot dan toe hoogste.

Ik ben nu aan het overwegen om een officieel sky abo te nemen.

Het FTA pakket (BBC1-2-4-choice-news, ITV, Ch4, 5...) is heel zeker de moeite,

maar Sky lijkt me echt spectaculair.

Ontvangst van Astra 2 is in Antwerpen geen enkel probleem.

good luck, moi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

PACE SKY DIGI-BOX BSKYB2200+ BBC/ITV FTV CARD

 

was ended early by een_of_andere_veiling_site for a listing violation. A Verified Rights Owner, such as a copyright, trademark, or patent owner, notified een_of_andere_veiling_site that the item or material contained in the listing infringes its intellectual property rights. een_of_andere_veiling_site takes no position on the authenticity or authorized nature of such items, but we take appropriate action when requested by a Verified Rights Owner. Since the listing was ended early, you as a bidder are not required to complete the transaction.

 

Kennelijk maakt BySky of BBC bezwaar tegen het aanbieden van receivers inclusief kaart!

 

Gr. Jan

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is het al gelukt? Heb zelf ook net geboden op een ontvanger + card. Verkoper heeft net per e-mail aangegeven dat hij de card op last van BSkyB niet mag verkopen. Hij geeft echter aan dat hij de kaart dus officieel niet zal verkopen maar hij hem op verzoek wel mee zal sturen.... ben benieuwd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Let op jongens!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Sky is sending news cards out to all subscribers ....The card you now receive will be useless in 3-4 months as all cards are married to box..Make sure you keep in touch with seller...

DM 7025,SKY Box,Visiosat Astra 1/2/HB en helaas een 110cm Visiosat met actuater in de schuur : :-(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan jij hier wat meer over vertellen ?

 

Gaat dit ook over de BBC/ITV kaartjes ?

 

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

With the BBC /itv card is nothing known.Until more is known we have to consider that it shall be all cards..If you have a sky box then look at "channel 999.Push red and go to multiscreen and push on screen "How to get more out of your box"

DM 7025,SKY Box,Visiosat Astra 1/2/HB en helaas een 110cm Visiosat met actuater in de schuur : :-(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...