Ga naar inhoud


Welke receiver (dvb-c) heeft de beste beeldkwaliteit?


eyerule

Aanbevolen berichten


Weet niet of je over een originele DM800HD beschikt (deze heeft volgens mij nooit een DVB-C tuner gehad, maar correct me if I'm wrong!). De nieuwere generatie boxen geven allemaal prima beeld (mits 100% in orde en fatsoenlijk bedraad). De beeldkwaliteit bij snel wisselend beeld is iets voor je TV. Deze hebben tussen de 50 en 600Hz beeldverversingsfrequentie.. De Dreambox doet gewoon 50 of 60Hz en moderne boxen doen exact hetzelfde.. Dus misschien moet je geen nieuwe Dreambox maar een nieuwe(re) TV :)

 

Wel mag ik opmerken dat de videokwaliteit van de DM8000HD en de DM800-SE wel briljanter was dan die van mijn oude DM800HD (op dezelfde TV). Apparaten als Topfield en SAB staan in de goedkopere range bekend om hun uitstekende beeld..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weet niet of je over een originele DM800HD beschikt (deze heeft volgens mij nooit een DVB-C tuner gehad, maar correct me if I'm wrong!). De nieuwere generatie boxen geven allemaal prima beeld (mits 100% in orde en fatsoenlijk bedraad). De beeldkwaliteit bij snel wisselend beeld is iets voor je TV. Deze hebben tussen de 50 en 600Hz beeldverversingsfrequentie.. De Dreambox doet gewoon 50 of 60Hz en moderne boxen doen exact hetzelfde.. Dus misschien moet je geen nieuwe Dreambox maar een nieuwe(re) TV :)

 

Wel mag ik opmerken dat de videokwaliteit van de DM8000HD en de DM800-SE wel briljanter was dan die van mijn oude DM800HD (op dezelfde TV). Apparaten als Topfield en SAB staan in de goedkopere range bekend om hun uitstekende beeld..

dm 800 bestaat zeker wel met dvb-c tuner orgineel!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Weet niet of je over een originele DM800HD beschikt (deze heeft volgens mij nooit een DVB-C tuner gehad, maar correct me if I'm wrong!). De nieuwere generatie boxen geven allemaal prima beeld (mits 100% in orde en fatsoenlijk bedraad). De beeldkwaliteit bij snel wisselend beeld is iets voor je TV. Deze hebben tussen de 50 en 600Hz beeldverversingsfrequentie.. De Dreambox doet gewoon 50 of 60Hz en moderne boxen doen exact hetzelfde.. Dus misschien moet je geen nieuwe Dreambox maar een nieuwe(re) TV :)

 

Wel mag ik opmerken dat de videokwaliteit van de DM8000HD en de DM800-SE wel briljanter was dan die van mijn oude DM800HD (op dezelfde TV). Apparaten als Topfield en SAB staan in de goedkopere range bekend om hun uitstekende beeld..

 

Inderdaad die bestond wel origineel. Aan de TV ligt het niet (Nieuwe LED TV), want beeld van de Xbox One etc, wat vaak nog veel sneller gaat is wel vloeiend..

Ik zal eens kijken naar de Vu Duo zoals hieronder aangegeven..

Link naar reactie
Delen op andere sites

als ik de VU+ DUO2 met dvb-c tuner bekijk aangesloten op een HD -TV in 1080P, ben ik toch echt heel stil met open mond en gefascineerd...

je moet het zelf gezien hebben

dus ondanks weten en lezen, testen!

Bedankt, ik ga die eens bekijken. Moet ik bij de VU+ Duo ook uitkijken voor clones, of bestaan er geen clones van de Vu+ Duo?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...