Ga naar inhoud


star sat sr-2000hd ace


curly-naad

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Ik heb een Star sat sr-2000hd ace ontvanger en ken er zelf niet veel van.

 

Ik heb er een aantal problemen mee;

 

Heb vorige maand een abonnement afgesloten die heel goed werkte, de kanalen vielen niet meer uit en alles deed het, heb een keer een stroomstoring gehad en hij wou niet meer werken, heb alles op fabrieksinstellingen gedaan en hij deed het weer, maar de betaalde kanalen deden het niet meer en ben bang dat mijn abonnement instellingen dus ook weg zijn, kan ik deze nog terughalen?

 

Probleem 2

Gisteren heeft mijn dochter op een knop gedrukt op de afstandsbediening en hotbird had geen signaal meer, astra 3 nog wel.

Heb van allerlei frequenties gezocht maar hij wou geen signaal meer krijgen, ik dacht als ik hem er opnieuw opzet het misschien goed gaat, dus heb hotbird verwijderd en opnieuw een aangemaakt en frequenties ingevoerd, ook dit hielp niet, heb toen wat gezocht en het signaal kreeg ik weer, maar als ik kanalen zoek vind ie niks...

 

Iemand die me hier mee kan helpen??? Dank je

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Heb je al eens bij je lnb instellingen gekeken of die nog goed staan ?

1x Dreambox 900UHD Openatv 7.4 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb je een handleiding van je ontvanger 

en hoeveel lnb' heb je

1x Dreambox 900UHD Openatv 7.4 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

gaat de zender bvn op hotbird?

1x Dreambox 900UHD Openatv 7.4 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

of neem daar effe contact op 

1x Dreambox 900UHD Openatv 7.4 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hotbird ging helemaal niet, alle kanalen waren weg en hij wou met de juiste frequentie ook geen kanalen zoeken, er is een meneer gekomen en heeft de decoder opnieuw ingesteld, en hij vertelde dat ook de kabel bij de schotel lag. Hotbird heb ik dus weer.

 

Wij wonen in Oostende belgie en we hebben de abbo gehaald in Almere NL, hebben al gebeld gisteren maar er werd niet opgenomen en we proberen het vandaag weer. Even langsgaan gaat niet.

 

Nu heeft die man astra 1 ingesteld en heb ik ook signaal erbij maar zijn  de gesloten kanalen waar ik een abonnement voor heb krijg de melding scrambled dus ik en als ik bij de instellingen staat dat er 30 disconnected zijn.

 

Wat s trouwens het verschil met astra 1(19) en 3 (23)?

Link naar reactie
Delen op andere sites

op 19.2°E heb je niet het volledige zender pakket van vb:tvv of een andere provider

op 23.5°E daar zitten de HD zender van tvv enz

1x Dreambox 900UHD Openatv 7.4 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Kan je een paar kanalen noemen waarvoor je abonnement niet meer open gaat?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Hallo,

 

Ik heb een Star sat sr-2000hd ace ontvanger en ken er zelf niet veel van.

 

Ik heb er een aantal problemen mee;

 

Heb vorige maand een abonnement afgesloten die heel goed werkte, de kanalen vielen niet meer uit en alles deed het, heb een keer een stroomstoring gehad en hij wou niet meer werken, heb alles op fabrieksinstellingen gedaan en hij deed het weer, maar de betaalde kanalen deden het niet meer en ben bang dat mijn abonnement instellingen dus ook weg zijn, kan ik deze nog terughalen?

 

Gevalletje van illegale wan-sharing?!?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...