ktv Geplaatst: 4 september 2014 Geplaatst: 4 september 2014 Hallo Sinds enige tijd ontvang ik geen regionale zenders en muziek zenders, mtv dance vh1 enz, meer. Ik heb de nieuwe ci module gekocht. Nadat ik deze in de tv gestoken had ontving ik deze zenders wel maar geen andere hd zenders meer zoals ned1 ned 2 enz. Na activering van de cd kaart waren deze zenders weer te ontvangen maar de regionale niet? Wel ontvangst van regonale zenders als de smartcard in de module zit en niet geactiveerd is, geen ontvangst van deze zenders als hij geactiveerd is. Laatste ci module de witte Samsung ue40f7000 cd triple lnb quad Heeft iemand een advies canal digitaal zegt geen ondersteuning te geven voor niet gecertificeerde tv's, de lijst van cd is echter verouderd staan voornamelijk modellen van 4 jr en ouder op.
Sprietje Geplaatst: 4 september 2014 Geplaatst: 4 september 2014 Over welke regionale zenders heb je het?Omrop Fryslan, TV Noord, TV Drente, TV Oost, TV Gelderland en Omroep Zeeland TV zijn vrij te ontvangen, de overige zijn gecodeerd.
ktv Geplaatst: 4 september 2014 Auteur Geplaatst: 4 september 2014 Van omroep brabant tot friesland en van vh1 classic tot mtv dance kan ik niet ontvangen,limburg wel.
Sprietje Geplaatst: 4 september 2014 Geplaatst: 4 september 2014 Je hebt het nu over zenders die op de Astra 19,2 en op de Astra 23,5 zitten. Bovendien heb je het over horizontaal en verticaal gepolariseerde zenders. Het kan dus niet anders zijn dat je zenderlijst niet klopt en dat je die opnieuw moet inladen.
ktv Geplaatst: 4 september 2014 Auteur Geplaatst: 4 september 2014 Ik heb de hd zenderlijst van canal digitaal al meerdere keren op nieuw ingelezen, via installatie menu van de tv nieuwe zenders zoeken. Bij de boven genoemde zenders geeft de tv aan dat er geen ci services kunnen worden weergegeven. Wat ik mij verbaasde dat ik na aanschaf van de nieuwe ci module, omdat ik dat dat het daaraan zou liggen, wel ontvangst had van de bovengenoemde zenders. Opdat moment echter niet van de andere ned hd zenders. Ik het toen nog in het instalatie menu van de tv gekeken ergens bij ci module info daar zag ik dat de tv de gegevens van de nieuwe module wel ingelezen had maar de diverse nummers van de smartcard nog niet. Daarna heb ik de tv weer uit gezet, cd kaart aangemeld, tv weer aan en ik kon weer kijken naar de ned hd zenders maar niet naar boven genoemde zenders canal digitaal hd lijst zenders 71 t/m 79 en 93 t/m 98. Ik heb geen idee waar dit aan zou kunnen liggen Ik heb de tv terug gezet in fabrieksinstelling Alles op nieuw geïnstalleerd cd hd lijst enz gekeken naar update's voor de tv update voor de ci module. zelfde resultaat.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen