Ga naar inhoud


Orton XC403P en X403P config


Mathadon

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Mijn oude Orton XC403P is helaas stuk gegaan en via internet heb ik per ongeluk een verkeerde Orton besteld, namelijk de X403P ipv XC403P. De config van de oude Orton heb ik nog op USB staan.

 

Is het op één of andere manier mogelijk om de config van de oude Orton te plaatsen op de nieuwe Orton? via upgrade by USB lukt dit niet, want mijn backup bestand wordt niet herkend.

 

Groet,

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

De ene is een kabelreceiver, de andere een Satelliet receiver.

Wat is het nut om je configuratie bestand over te zetten wanneer je toch geen ontvangst zult hebben?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De ene is een kabelreceiver, de andere een Satelliet receiver.

Wat is het nut om je configuratie bestand over te zetten wanneer je toch geen ontvangst zult hebben?

 

Oh en toch is het mij gelukt. Ik hoefde alleen hsdata.cfg over te zetten en bij de X403P te zoeken naar kanalen van Ziggo. Daarna werkte alles op de X403P.

Dus......... toch allebei te gebruiken als kabel receiver?

aangepast door Mathadon
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Volgens de gegevens is de C versie voor kabel, de ontvanger zonder C voor satelliet.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...