Ga naar inhoud


Blackberry Passport


Aanbevolen berichten

Hi,

 

ik ben een "diehard" wat betreft Blackberry.  :D Dat komt omdat ik er al lang mee werk en ik heb de hele generatie van blackberry smartphones in mijn bezit gehad.

Sinds enkele maanden heb ik een Blackberry Z10. Mensen...wat een fantastische telefoon. Mij verbaasd iedere keer weer de goede geluidskwaliteit bij het telefoneren. Uitermate goede verstaanbaarheid.

Tegenwoordig draaien ook alle Android Apps, Skype, etc. dat was vroeger nog wel eens een probleem.

Dan de accu-tijd...die is verbluffend lang.

Ik heb er in Dubai AED 749,- voor betaald, dat is €uro 163,00 !!! Dus om de prijs hoef je het niet te laten.

 

Maar nu heb ik sinds enkele dagen een Blackberry Passport. Dit is helemaal het einde!

Het formaat is precies goed. Niet te groot, niet te klein. Uitermatig prettig keyboard. Je kunt de gehele keyboard oppervlakte als trackpad gebruiken. Ik heb hem nu drie dagen en de akku nog niet op hoeven laden.

Hij heet "Passport" omdat ie net zo groot is als een paspoort. Er zit een prima FM radio in met RDS.

Jammer dat ie geen geen DAB+ kan. Maar dat is in Dubai niet een probleem omdat ze hier niet eens weten wat DAB is.

De kamera van 13 mp laat niets te wensen over. 1080i HD video, 3gb RAM, intern 32gb, extern 64gb.

Een echte aanbeveling.

Ik heb er AED 2499,00 voor betaald, dat is €uro 543,00. Niet echt goedgoop maar zijn geld zeker waard.

Ik hoop dat Blackberry het gaat redden met deze nieuwe telefoon/PAD.

 

Mijn Z10 gebruik ik met mijn Duitse nummer en het Passport is nu met mijn Dubai nummer in gebruik.

aangepast door Drs. IJzerbout

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites


Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...