Ga naar inhoud


gedecodeerde opnames bewerken met Haenlein software DVR studio


fred65

Aanbevolen berichten

Heeft er iemand ervaring met het bewerken van opnames van gedecodeerde opnames met Haenlein  DVR studio HD 2

op de TF 24210 CI+ 

Ik had voorheen een HomeCast 8300 PVR en dat werkte probleemloos

Ik bewaar veel opnames buiten mijn satelliet ontvanger en bewerk `verwijder' de reclame en zet ze om in H264 video

format op een losse HD.

Alleen met de TF 2410 wil dat niet lukken om dat het Haenlein programma aangeeft dat de opname gecodeerd is

terwijl ik de opname kan zien zonder de Canaldigitaal smartcard op de topfield.

 

Fred65

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik gebruik DVR Studio Pro al sinds versie 1.75 op mijn Dreambox. Werkt perfect. Alleen is versie 3 door zijn nieuwe gebruikersinterface wat minder handig. Maar dat is wellicht persoonlijk. Over de Topfield kan ik niet spreken want dat toestel bezit ik niet. DVR-Studio kan alleen overweg met ongecodeerde bestanden. Wat ik me kan herinneren is dat bij de Topfield een bestand eerst moet worden gedecodeerd op schijf. Normaal gebeurt dat 's nachts als de box in standby staat.. De volgende ochtend is het bestand klaar. Zou zeggen: kopieer zo'n gedecodeerd bestand naar je PC en probeer hem af te spelen met een mediaplayer. Werkt het, dan moet DVR Studio het ook kunnen verwerken.. Desgewenst kun je de Transfer Module voor Topfield ontvangers bij Haenlein downloaden en installeren...

Link naar reactie
Delen op andere sites

natuurlijk heb ik de bestanden gedecodeerd, vandaar ik ze na het decoderen zonder smartcard en CI module kan afspelen op de SRP.

Het vreemde is dat bijvoorbeeld alle free to air kanalen goed te bewerken zijn met de DVR Studio, alleen alles wat is opgenomen via de smarcard gaat het mis, waarschijnlijk wordt er bij een gedecodeerde opname nog iets toegevoegd dat alleen werkt op de SRP-2401 CI+ hehe eindelijk het goede apparaat nummer(sorry)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zou dit kunnen te maken hebben met die gevreesde mogelijkheden nml de + van de ci+?

Want daar hebben ze de mogelijkheid in om o.a. te blokkeren om een opname te bewerken. Over welke aanbieder gaat het hier?

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

@fred65: wat gebruik je om te decoderen?

En gebruik je ook taps? MovieCutter kan b.v. zelf al opnames bijsnijden. RebuildNav/RecCopy is voor herstellen opnames zonder .nav-file en kopieren naar AutoDescramble-folder.

TMS SRP-2410 (fw. 29-09-2011), 500GB HD, Aston CAM 1.03 (fw.2.26)

Ontvangst van: Astra1, 2 en 3 en Hotbird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien moet ik het maar opgeven of de Duitse software proberen in te laden.

alhoewel je zit met de herkenning code anders valt er niet te downloaden mijn herkenningscode is 22361

en in duitsland hebben ze system ID 22121 en 22130 Wie weet raad

 

Fred65
Link naar reactie
Delen op andere sites

Topfield als tweede ontvanger gebruiken en een middenklasser erbij kopen. Rond de €150 heb je een leuk Linux bakje... Wil in dit soort gevallen altijd zeggen "had je maar niet zo'n CDS bak moeten kopen". Staat een beetje lullig..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...