Ga naar inhoud


Nieuw ontworpen Picons Metall look t.b.v. Satelliet 13 19.2 23.5 28.2


Martijn156

Aanbevolen berichten

Na enkele maanden geleden de nieuwe picons te hebben gelanceerd voor Ziggo & UPC,

Hebben we nu mede dankzij Stevie-V ook de picons voor Satelliet 13 19.2 23.5 28.2

 

Hier enkele voorbeelden van deze frisse en duidelijke "Metall" look.

 

2lkdu8o.png  xmrjv4.png  6tfig0.png  ifto4k.png  2q9l00m.png

 

Echter lukt het mij niet om het zipbestand te uploaden op dit forum (ondanks dat de grootte van het bestand onder de 10MB is.)

 

Dus vandaar de externe downloadlink

 

https://www.dropbox.com/s/d1rl5w5iuv2szz9/Nieuw%20ontworpen%20Picons%20Metall%20look%20satelliet%2013%2019.2%2023.5%2028.2%2003-11-2014.7z?dl=0

 

Veel plezier ermee!

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites


Bedankt Martijn156 en Stevie-V, gebruikte de picon's van Ziggo al van jou martijn, heb deze erbij gezet en m'n oude sat picon's verwijderd, nu alles mooi in 1 look!!

2x Gigablue Quad S/S/C/C Oscam, Gigablue IP Box
DM 800HDse PVR DVB-S/USB-C Oscam, DM 800HDse PVR DVB-C Oscam
Wavefrontier T55 13/19/23/28

Synology DS214+ en DS211+ NAS, Raspberry PI als Oscam server

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het zijn de logo's van ocram waarvoor heel veel dank en de achtergrond is van Martijn156 dmv een script wat ocram geschreven heeft voor Linux heb ik dit samen kunnen voegen,ik weet niet of Martijn156 dit in de toekomst zelf wil gaan doen anders is het voor mij een een kleine moeite verder meng ik me daar niet in aangezien het niet mijn picons zijn.

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zal zelf wel de picons blijven maken voor ziggo/upc maar ik heb zelf geen sat. Dus ik kan ze niet linken cq bijhouden. Dus als Stevie dit wel doen dan graag voor de sat gebruikers.

 

ben benieuwd of je al een nieuw picon hebt voor AMC?.......mgm is vervangen voor deze zender?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ben benieuwd of je al een nieuw picon hebt voor AMC?.......mgm is vervangen voor deze zender?

als ocram weer met een update komt maak ik weer een nieuwe set, dit is allemaal het werk van ocram ik gebruik enkel een andere achtergrond

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

als ocram weer met een update komt maak ik weer een nieuwe set, dit is allemaal het werk van ocram ik gebruik enkel een andere achtergrond

Oh...nog even geduld dus ?...ik dacht dat je ze zelf maakte voor Ziggo. Hoe dan ook....mooi werk!.....

aangepast door haakie
Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh...nog even geduld dus ?...ik dacht dat je ze zelf maakte voor Ziggo. Hoe dan ook....mooi werk!.....

je zit in de topic van satelliet picons

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 maanden later...

hierbij de update zoals beloofd,Martijn156 en Ocram bedankt,ik heb een nieuwe build gemaakt 100x60 en 220x132 ik plaats de build van 100x60 hier de build voor de grotere picons 220x132 heb ik ook op mijn harddisk staan maar dat bestand is te groot dus dat kan ik hier niet plaatsen (max10mb) mocht je daar interesse in hebben dan hoor ik het wel.

 

Ps:dit ontwerp is van Martijn156 en de logo's komen van Ocram ook het build script is afkomstig van Ocram

picons metall look 100x60 09-03-2015.7z

aangepast door stevie-v

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...

hallo all

 

een vraag ik gebruik deze picons al een tijdje

ziet er goed uit

maar worden deze picond ook geupdate????

want het schijnt dat ze voor de 28,2 niet allemaal meer werken

 

hoor het graag

 

groet sammy

vu zero altijd met blackhole triax 90 cm Moteck Digipower DiSEqC 1.2h-h motor SG-2100A

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Ik wil ze wel updaten ze worden ge-update aan de hand van de ocram picons

aangepast door stevie-v

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

hierbij weer een update van deze picons speciale dank gaat uit naar Martijn156 en Ocram voor het leveren van de background en logo`s en Icesat voor de zenderlijst deze picons zijn samengesteld aan de hand van deze zenderlijst (deze picons zijn hetzelfde dan die van Ocram 26-07-2015 alleen met andere background die van Martijn156 namelijk)

aangepast door stevie-v

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...