Ga naar inhoud


Amiko alien 2 vastlopers


badkarma777

Aanbevolen berichten

op equal staat ie...maar even een update..Ik was op zoek naar de fast scan plugin , maar kwam toevallig de henk sat 13,19.2,23.5,28.2 plugin tegen en heb die geinstalleerd...ik kan nu astra3 ontvangen (das al heel wat!) :) Alleen hotbird en astra2 doen t nog niet...weet jij wat ik moet installeren aan plugins of moet doen?! :mellow:

aangepast door badkarma777
Link naar reactie
Delen op andere sites


In ieder geval Tuner C uitschakelen, op 'niets aangesloten', dan zou de schotel wel moeten gaan draaien. Als die op equal staat kan de decoder er voor kiezen Tuner C te gebruiken om te draaien terwijl daar geen kabel aan zit waarschijnlijk :-).

 

HenkSat werkt ook natuurlijk, persoonlijk vind ik de CDNL FastScan zenderlijst fijn, maar is geen verplichting natuurlijk!

Gebruikt zijn TD78 tegenwoordig als wok.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed om te lezen! De FastScan staat inderdaad in diezelfde lijst. Ik moet het even uit mijn hoofd doen maar ik dacht 2x de groene knop en dan onder 'extensions' , de plug-in heet ook gewoon Fast Scan.

 

Als de plug-in geïnstalleerd is staat hij onder Instellingen > Zenders Zoeken > Fast Scan, daar kan je dan de aanbieder kiezen (CDNL of TVV) die van toepassing is voor jou.

aangepast door RowanF1

Gebruikt zijn TD78 tegenwoordig als wok.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Metropolis kan ik ook niet in de lijst skins terug vinden, ik kan een andere skin wel downloaden maar er varanderd daarna niets...Ik denk dat ik t zo maar laat. Ik vind deze zenderlijst al superuitgebreid, alles op genre, land of provider gesorteerd, ook krijg ik geen freezes meer zoals bij Spark...

 

Alleen andere "geintjes" blijft ie wel doen, zo heb ik al een paar keer een 'groen' scherm gehad, en krijg ik m na een nacht op stand-by te hebben gestaan niet meer opgestart zonder de schakelaar op de achterkant te gebruiken. Soms hapert een zender nog enkele seconde tijdens t kijken, ook met een signaal sterkte van 84%...

Maar goed. Ik denk dat t aan t apparaat zelf ligt. Ik ga nog wel eens uitkijken naar een vu+ of dreambox.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...