Ga naar inhoud


Onduidelijkheid over einde contract datum TVV, naar aanleiding brief TVV.


sattv4iedereen

Aanbevolen berichten

Hi,

om geen topic te kapen, begin ik een nieuw topic.

Er zijn blijkbaar minimum 2 brieven in de ronde naar klanten van TVV.

Mensen met basic light, hebben een andere dan die van basic.

Die van basic light, krijgen een voorstel naar basic, en die van basic, een voorstel naar basic+.

Deze laatste, is het geval van mijn ouders, en die hebben mij gevraagd, een en ander uit te zoeken.

Na wat zoekwerk, hebben zij het basic pakket. Als je verder gaat zien, zie je dat het contract eindigt op 31/01/2015. Dit ondanks dat er betaald is tot 30/09/2015.

Kan ik hieruit maken, dat er vanaf 01/02/2015 bij geen reactie klant, het een soort nieuw contract is, met de nieuwe prijzen?

Of betekend dit, als de klant niet reageert, de kaart stopt met werken vanaf 01/02/2015?

Ik kon toch niet uitmaken, uit de brief, van de persoon die ik ken van het basic light pakket, dat daar stond, dat ze ermee ophouden. Aangezien er een nieuwe prijs staat, die hij moest betalen vanaf 01/02/2015, zou je toch denken, dat dit pakket verder blijft? Een ander topic ging dat dit pakket ging verdwijnen.

Er zit toch nog een redelijke fout op hun website, als je uitlogt. Een en ander verwijderd, om regels niet te overtreden.

Mijn profiel wijzigen - MIJN TV VLAANDEREN.pdf

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites


Zie hier de link naar de brief die ik heb ontvangen.

https://www.sat4all.com/forums/topic/344165-stopzetten-basic-light-abonnement-tvv-vanaf-1-februari/page-3

 

Pas op met de benamingen die TVV gebruikte en nu nog gebruikt:

Nu nog in gebruik: "Basic Light", "Basic" en "Basic+"

 

Tot voor 4 jaar (misschien ook nog recenter dan die 4 jaar) kon je ook nog intekenen op ondermeer "Basispakket" (zoals ik destijds 5 jaar geleden gedaan heb) en nog enkele andere. De samenstelling van die paketten is verschillend van de huidige 3.

Ga na op de TVV-factuur van je ouders welk pakket ze precies hebben. "Basis" is iets anders dan "Basic" !

 

Groetjes,

Roman

Link naar reactie
Delen op andere sites

Via mijn tv Vlaanderen de factuur opgehaald, en zie dat het basic is, zie bijlage.

Ik heb wel privé gegevens verwijderd. maar voldoende laten staan, dat het om een basic en niet basis gaat.

tvvfactuur.pdf

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan ik hieruit maken, dat er vanaf 01/02/2015 bij geen reactie klant, het een soort nieuw contract is, met de nieuwe prijzen?

 

Dit betekent dat je een overeenkomst van onbepaalde duur hebt die je op elk moment kosteloos kan beëindigen. Het is een beetje een ongelukkige notatie, maar je zal zien dat die einddatum elke maand telkens weer opschuift.

 

Als je de overeenkomst opzegt hoef je trouwens geen rekening te houden met die einddatum aangezien de Belgische telecomwet bepaalt dat je kosteloos kan opzeggen op de datum die jij wenst als je tenminste zes maanden van het contract hebt uitgedaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Via mijn tv Vlaanderen de factuur opgehaald, en zie dat het basic is, zie bijlage.

Ik heb wel privé gegevens verwijderd. maar voldoende laten staan, dat het om een basic en niet basis gaat.

Het gaat inderdaad om basic dat via domiciliering voor een jaar betaald is aan 15.90€.

Je ouders hebben dus een  pakket dat nog wordt ondersteund alleen is nu de prijs met 1 Euro verhoogd.

Volgens mij moeten je ouders expliciet aan TVV melden dat ze hun huidig basic abonnement wensen te behouden en vermits al betaald werd tot en met september 2015 kan TVV pas een prijsverhoging toepassen vanaf 1 oktober 2015.

Mochten je ouders toch willen overstappen naar basic+ dan denk ik - ik heb hun TVV brief niet gezien maar naar analogie met mijn TVV brief - gebruik kunnen maken van  een voordelig tarief gedurende 1 jaar, ingaande op 1 februari 2015 en zullen ze op die datum een nieuwe factuur krijgen.

 

Groetjes,

Roman

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...