Ga naar inhoud


Advies welke HD satellietontvanger met opnamemogelijkheid Canal digital


Friso1234

Aanbevolen berichten

Beste mensen,

 

Aangezien ik niet thuis ben in deze materie hoop ik dat iemand mij hier kan helpen.

 

Ik ben op zoek naar een andere sat.decoder die werkt bij mijn canal digital abonnement en waarbij ik de mogelijkheid heb om programma's op te nemen.

Ik heb nu een Philips DSR 714 ontvanger.

OP de site van CD raden ze deze aan, M7 DSR8141, maar als je testresultaten erop naslaat is de decoder dramatisch slecht. Welke andereb mogelijkheden zijn er nog meer?

 

Wat moet er voor mij op zitten: HD en  opnamemogelijheid dus een twin receiver.

 

IK hoop dat iemand mij kan adviseren.

 

Alvast hartelijk dank

Link naar reactie
Delen op andere sites


Je zult allerlei adviezen krijgen... Kijk eens naar een Rebox 8220. Eenvoudig in installatie en gebruik.

Wat niet beter wordt, blijft niet goed.

Rebox 8220 - 3.02.25, Rebox 9000 - 1.11.62 (loader 1.54), Rebox 4000 - 1.11.62 (loader 2.54), Philips/Pace 7141Visiosat Bisattelite G4Quadro (13E - 19,2E - 23,5E - 28,2E)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Omdat dit niet helemaal in je straatje ligt begrijp ik dat na het aansluiten en aanzetten dat er beeld moet zijn. De Topfield SRP2401 CI+ kan dit doen en is naar mijn mening de beste Canal Digitaal ontvanger die er op dit moment is. Ze worden om en nabij de €275 aangeboden met interne harde schijf van 500GB, daar valt een hoop mee op te nemen :-).

Gebruikt zijn TD78 tegenwoordig als wok.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...