Ga naar inhoud


Goede PVR ontvanger voor Fransat en CD kaart


Marten

Aanbevolen berichten

Ik heb op de diverse verschillende subforums rondgekeken, maar ik ben nog niet uit wat voor een ontvanger ik moet kopen. Ik ben op zoek naar een ontvanger waarmee ik zowel een CD als Fransat kaart kan gebruiken. Fransat verkoop eigen CI+ CAM's en die zou ik willen kopen en in dezelfde ontvanger willen gebruiken als mijn CD kaart indien mogelijk. Nu heb ik hier niet heel veel verstand van en ben ik niet heel technisch, dus allereerst: kan ik CD en Fransat op 1 HD PVR ontvanger combineren?

 

Wat ik sowieso wil hebben:

  • CanalDigitaal en Fransat kaart tegelijk kunnen gebruiken
  • (minstens) twin tuner
  • interne HDD
  • makkelijk kunnen schakelen tussen 6 verschillende satellietposities (vaste opstelling)
  • favorietenlijsten in kunnen stellen
  • volledige EPG voor Nederlandse/Duitse zenders
  • niet te ingewikkeld technisch gezien, ik vind het prima om te spelen met het maken van zenderlijsten ofzo, maar veel technischer ben ik niet al te sterk in

 

Ideaal zou zijn ook een volledige EPG op de Franse en Britse zenders. Bij de Franse zenders weet ik niet of dat mogelijk is, bij de Britse zenders weet ik dat het heel moelijk wordt en als dat niet lukt vind ik het niet zo heel erg. Mocht het kunnen, zou ik er ook graag een DVB-T tuner bij willen hebben naast 2 sat-tuners.

 

Is er iets te vinden wat aan dit alles voldoet voor mij? Er mag een redelijk prijskaartje aan zitten, als het maar goede kwaliteit is.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...