Ga naar inhoud


Bluray BD50 afspelen via USB stick op Bluray speler.


Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Wanneer ik een Bluray BD50 gedownloade film wil bekijken via een USB-stick loop ik tegen het volgende aan.De USB-stick (64GB NTFS geformateerd) wordt keurig herkend door de Sony Bluray speler.Op deze stick heb ik de mappen BDMV en CERTIFICATE gekopieerd met alle inhoud.Ook deze mappen worden weergegeven op het scherm.Nu kan ik wel de map BDMV/STREAM en daar een .m2ts vanaf openen en  bekijken,echter werkt de stick dan niet zoals een Bluray schijf (Geen menu).Ik kan bijv, geen ondertitel kiezen of de taal instellen.Nu lees ik op diverse forums dat je dan de Bluray bestanden via een programma als Alcohol 52% moet "mounten"?Nu zou de USB-stick met daarop de BD50 film gezien worden als een echte Bluray schijf.Wie heeft hier ervaring mee en kan mij vertellen welke stappen ik moet volgen.Het programma Alcohol 52% heb ik inmiddels op mijn PC staan.Nog een kleine opmerking.Als ik een BD25 film op mijn USB stick zet dan werkt het wel.Dan is de map BDMV vervangen door een map AVHCD.

 

Ed.

VU+ DUO - SEG SR-800 - Nokia 9500S - Dreambox 7000S

Wavefield T90 (28.5E-23.5E-19.2E-16E-9E-5E-1W-5W-8W-15W)

Yamaha TRX850 SuperTwinSport

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik zal eens een gok wagen, en eens proberen de map bij die BD50 eens renamen door de naam van een BD25.

Als die overgezet is, dan op de map staan rechtermuisknop en naam wijzigen.

Het kan lukken of mislukken.

Maar ik moet van dvd's, om gemakkelijk in mijn media speler af te spelen, in iso plaatsen.

Je kan dit eventueel proberen.

IMGburn die gratis is, herkent bleu ray, en kan ze in iso plaatsen.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Door de map een andere naam te geven maakt uiteraard niets uit.BD50 wil alleen maar zeggen dat het een 50GB Bluray content is en BD25 dus 25GB.Je zal altijd de mappen BDMV en CERTIFICATE moeten aanbieden aan je Bluray speler.Ik heb deze mappen inderdaad al met IMG Burn naar een .iso bestand gezet en toen naar de USB-stick gekopierd.De Sony Bluray speler geeft nu aan dat de content niet herkend wordt.Ik ga nu eens kijken hoe ik de mappen kan "mounten" aan de USB-stick,zodat het lijkt alsof er een echte Bluray wordt aangeboden.

VU+ DUO - SEG SR-800 - Nokia 9500S - Dreambox 7000S

Wavefield T90 (28.5E-23.5E-19.2E-16E-9E-5E-1W-5W-8W-15W)

Yamaha TRX850 SuperTwinSport

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...