Ga naar inhoud


dreambox HD met usb


ArjenApeldoorn

Aanbevolen berichten

Beste Allen,

 

Ik wil graag de stap maken van UPC naar een schotel.
ik wil graag een dreambox HD reciever en schotel met 4 LNB's  ( aparte opstelling) is een steun voor te koop weet ik waarbij de LNB's ook meteen goed staan.
Daarnaast hoor ik dat er software bestaat die alle betaal zenders etc open laat gaan

Ik ben een verschrikkelijke niewbie maar hoor overal veel hierover

 

als er mensen zijn die begrijpen wat ik bedoel hoor ik dan graag of mensen die dit willen kunnen monteren
internet verbinding ligt het hier niet aan 20 up 200 down

 

graag hoor ik van jullie

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Wel een wedervraag dan, heb je onze huisregels gelezen over discussie m.b.t. illegale zaken?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Beste Allen,

 

Daarnaast hoor ik dat er software bestaat die alle betaal zenders etc open laat gaan

Ik ben een verschrikkelijke niewbie maar hoor overal veel hierover

 

internet verbinding ligt het hier niet aan 20 up 200 down

 

graag hoor ik van jullie

Tja, zo een niewbie kennelijk ook weer niet.....

 

Maar onze huisregels zijn toch echt duidelijk, over externe cardsharing is op sat4all geen discussie mogelijk.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Mimisiku

Meestal krijgt de "overtreder" eerst keurig een waarschuwing met een verplicht bezoekje aan de huisregels pagina... Pas bij herhaald en bewust negeren volgt een (tijdelijke) ban...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...