Ga naar inhoud


NostalgieNet binnenkort 24/7 bij CanalDigitaal


Sprietje

Aanbevolen berichten

Volgens mij zend CD nostalgienet alleen 's nachts uit. Ik ben sinds november 2014 terug met een abo bij CD en heb geloof ik 2 x nostalgienet open gehad en beide keren midden in de nacht. Rond een uur of 2. Overdag en ,s avonds nog nooit beeld op gehad. Mijn's inziens kunnen ze deze zender net zo goed er af gooien want de doelgroep ziet hem nooit. En dat binnenkort van CD geloof ik ook niet meer. gaat dezelfde kant op als N24 Austria waarvan al meer dan 2 jaar een testbeeld te zien is waarop staat "binnenkort hier te zien". Tja. 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gast Mimisiku

Nostalgienet zendt uit van 06:00 tot 18:00 volgens de Canal Digitaal. Bij mij *als* het werkt hooguit tot 15:00 uur. Daarna is het afgelopen.. Dat binnenkort van CDS is net zo betrouwbaar als de post van Readers Digest dat je weer de jackpot voor de 3de keer gewonnen hebt. Ga er ook niet op wachten.. Ik heb van mijn populaire oude series gewoon de DeeVeeDee boxen gekocht.... Net zo makkelijk en belangrijker: géén reclame..... Toen was geluk echt héél gewoon....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb op het andere forum antwoord van CD en die beweren inderdaad wat jij zegt Mimisiku. Heb ze gevraagd waarom om 13:00 uur ,in de middag dus, de zender zo zwart als roet blijft, met een entertainment HD pakket. Die aankondiging van de komst van dit kanaal hebben ze al een tijdje verwijderd, dus kun je de conclusie trekken dat nostagienet niet 24 uur per dag komt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...