Ga naar inhoud


NostalgieNet binnenkort 24/7 bij CanalDigitaal


Sprietje

Aanbevolen berichten

In Totaal TV is het volgende te lezen:

NostalgieNet komt binnenkort 24 uur per dag en zeven dagen per week in het zenderaanbod van CanalDigitaal. Eigenaar M7 Group heeft dit aan Totaal TV bevestigd.

Het digitale themakanaal heeft sinds januari in Just Media Group een nieuwe eigenaar. Alle aanbieders die de zender doorgeven doen dit gedurende de hele dag. Bij CanalDigitaal is NostalgieNet op dit moment een deelkanaal. Daar gaat binnenkort verandering in komen. Een exacte datum kan eigenaar M7 Group echter nog niet zeggen. CanalDigitaal-klanten worden via het informatiekanaal op de Astra1-satelliet – uitzendend op de frequentie 12.515 GHz H – op de hoogte gehouden.

NostalgieNet wil eigen programma’s gaan maken

Het eerste doel is om NostalgieNet in het digitaal basispakket van tv-aanbieders te krijgen. Bij CanalDigitaal is NostalgieNet op dit moment onderdeel van het Familie HD-pakket. Ook de meeste andere aanbieders geven de tv-zender in aanvullende zenderpakketten door. Just Media Group zegt en tv-aanbieders voor doorgifte in het basispakket in gesprek te zijn. NostalgieNet zendt beeldmateriaal van de jaren veertig tot en met de jaren tachtig uit. De nieuwe eigenaar wil meer eigen producties uitzenden. Zo maakt Rik Felderhof een serie met de titel Felderhof overzee. Ook wil men nieuwe versies van veel bekeken programma’s uit het verleden gaan maken. Daarbij wordt gedacht aan programma’s als Zo vader, zo zoon, Wie van de drie en Ontdek je plekje.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ben hier wel blij mee. Vooral in het weekend mis je deze zender wel.

Hoeft niet in HD, want het is toch ouwe meuk.

Nu nog 24 kitchen en 192 tv.

Ik heb een M7 MZ 101 ontvanger.

Canal Digitaal ik mis, Discovery, Eurosport 1&2, TLC, Animal Planet en ID 

Graag Fox, SBS9, RTL-Z, Comedy Central, Spike, Nickelodeon, 24 Kitchen,  History en MTV NL in HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Da's mooi.

En nu Cultura nog.

Hoewel ik net een stuk XS4ALL interactieve tv erbij genomen voor enkele zenders die CD niet (volledig) bood.

Troost: de HD kwaliteit via mijn Vu+ is toch wel stukken beter dan bij XS4ALL/KPN, vooral bij Arte en andere zenders met veel HD content..

En veel HD zenders hebben ze ook niet...

Dus ik laat de schotels mooi staan!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weet iemand wanneer CD dit invoert?

Vandaag de nieuwsbrief gekregen, staat (nog) niets in.

Ik ben helemaal gewend aan het plannen van opnames op de PC via Webif, dus liever via de sat...

 

Tipje:

Vanavond op Cultura Dido en Aenaeas (korte Purcell opera) en dan de Orestea (toneel). 

aangepast door radio man
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Wanneer komt nu nostalgie 24 uur per dag?

We zijn alweer een maand verder.

Ik heb een M7 MZ 101 ontvanger.

Canal Digitaal ik mis, Discovery, Eurosport 1&2, TLC, Animal Planet en ID 

Graag Fox, SBS9, RTL-Z, Comedy Central, Spike, Nickelodeon, 24 Kitchen,  History en MTV NL in HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een tijdje terug stond op het infokanaal van CD op de pagina "Zenders met beperkte uitzendingen" bij Nostalgienet (1-18u ma-vr) "binnenkort 274/7".

Nu staat dat er niet meer bij. Er staat ook van ma t/m vr, terwijl we op zaterdag ook beeld hebben.

Hybride VU+Duo2 met Dual DVB S2 en Dual DVB T2/T/C - OpenPLi 4.0 - Philips 43PUK7100/12 Ambilight, Android en Netflix - Onkyo TX-NR 646
Hybride Formuler F1 - OpenPLi 4.0 - Philips 37PFL9604H Ambilight
Triax TDS88, Multi Block met 4 Inverto Black Premium Quad LNB's op 13-19-23-28 oost - en Ziggo via de kabel
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

jammer dat ze niet weten om in 4:3 formaat uit te zenden.

leuk om historische dingen of films te zien, maar dan niet uitgerekt tot 16:9

 

dan zap ik dus weg

Klopt, deze zender wordt al sinds het begin verkeerd door CDS/TVV geforceerd in 16/9 formaat aangeboden.

Het zou in 4/3 moeten zijn. Resultaat is nu uitgetrokken beeld, zelfs met correcte ontvanger- en tv-instellingen.

- VU+ Duo met OpenPli, TVV Basic+ abo --> Basic Light

- Triax 78 met multiblock 13-19,1-23-28,2

- Panasonic TX-P46G10 full HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Mimisiku

Nostalgienet doet het bij mij zeer onregelmatig. Overdag zou hij tot 18:00 uur moeten uitzenden, maar vaak na 16:00 uur als ik thuiskom van het werk al geen beeld meer.. Er wordt al zooooooo lang aangekondigd dat deze 24/7 wordt aangeboden dat ik daar allang de hoop heb opgegeven. Trouwens bezopen dat TV Oranje als bler zender wel 24/7 kan....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...