Ga naar inhoud


Max digital 1000


hollander95

Aanbevolen berichten


Dat heb je voor legaal met kaart kijken niet nodig. De constant.cw werd 'vroeger' gebruikt om zonder kaart naar een provider te kunnen kijken. Je hebt dan een softroll.key file nodig... Overigens zijn er sreeds minder providers die nog een constant.cw gebruiken...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat je invoegt trek ik me niet aan, maar als je samba juist is ingesteld, ga je naar windows verkenner en klik je op netwerken.

Dan zie je indien je er meerdere hebt alle netwerkaparaten en zal je indien nog origineel, xp1000 staan.

Klik daarop, en ga naar de map var/etc. Daar ga je bestanden van o.a cccam.cfg zien staan, en kan je met wordpad aanpassen.

Maar als die in originele toestand is, heeft die geen wachtwoord en is de login root.

En ja vergeten, het kan zijn dat windows verkenner een opmerking geeft, dat netwerkdetectie niet is ingeschakeld. Je kan dit inschakelen, en mocht dit gevraagd zijn, kies je privè netwerk.

Betreft het een laptop, en gebruik je die buitenhuis, kies je bij vreemde en open netwerken de optie openbaar.

Meer vragen daaromtrent, stuur gerust een reply.

aangepast door sattv4iedereen

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...