Ga naar inhoud


Links pagina


Gast

Aanbevolen berichten

Nee ik sluit deze topic niet af. Zou ook niet eerlijk zijn wat je nu zou zegt. Eerst vragen of hij open blijft en nu je zegje heb gedaan vragen of hij dicht kan.<P>Wie weet ben ik met hele goede argumenten wel om te brengen bent in mijn standpunt. Denk het niet maar je mag het altijd proberen.<P>De vergelijking met dat blaadje gaat niet op. Dat blaadje moet om zihczelf te bedruipen reclame's neerzetten. Er staat een geldelijke vergoeding tegenover. Hier hebben we dat soort reclame niet nodig willen we niet nodig hebben om ons zelf te bedruipen en bij het eventueel linken staat dus ook geen geldelijke vergoeding tegenover.<P>Dat zijn zomaar even een paar verschillen met betrekking tot deze site en het clubblaadje.<P>Overigens begrijp ik de hele discussie eigenlijk niet zo goed want er is toch al een linkpagina met bijna alle satzaken op het net te vinden alleen niet op deze site dan. Het idee om het dunnetjes over te doen lijkt me zonder de bezwaren die wij er tegen hebben ook een beetje een steek in de rug voor diegene die deze pagina onderhoudt.<P>Satwatcher<BR><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites


Nee ik sluit deze topic niet af. Zou ook niet eerlijk zijn wat je nu zou zegt. Eerst vragen of hij open blijft en nu je zegje heb gedaan vragen of hij dicht kan.<P>Wie weet ben ik met hele goede argumenten wel om te brengen bent in mijn standpunt. Denk het niet maar je mag het altijd proberen.<P>De vergelijking met dat blaadje gaat niet op. Dat blaadje moet om zihczelf te bedruipen reclame's neerzetten. Er staat een geldelijke vergoeding tegenover. Hier hebben we dat soort reclame niet nodig willen we niet nodig hebben om ons zelf te bedruipen en bij het eventueel linken staat dus ook geen geldelijke vergoeding tegenover.<P>Dat zijn zomaar even een paar verschillen met betrekking tot deze site en het clubblaadje.<P>Overigens begrijp ik de hele discussie eigenlijk niet zo goed want er is toch al een linkpagina met bijna alle satzaken op het net te vinden alleen niet op deze site dan. Het idee om het dunnetjes over te doen lijkt me zonder de bezwaren die wij er tegen hebben ook een beetje een steek in de rug voor diegene die deze pagina onderhoudt.<P>Satwatcher<BR><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

als er er iemand uit e.de komt dan ben ik dat niet alleen zijn wel meer uit e.de <BR>En de patch van je vind ik ook goed en heb er ook geld er voor over.<BR>Maar er ging mij erom een discussie te voeren en geen vete en dat moet toch mogelijk zijn of niet.<BR>vriendelijke groet.<BR><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik snap die hele comotie niet...!!!<BR>Wat is er nou toch inshemelsnaam op tegen dat er bepaalde onderdelen bij deze of zaak x wel nog te krijgen zijn tegen een 'normale' prijs???<BR>Zo iemand of zo'n zaak mag toch best reclame hebben???<BR>Uiteindelijk is daar iedereen (de zaak EN de hobbyist) blij mee!<BR>Mijn mening is dus dat het best bekend gemaakt mag worden met naam en adres waar men een koopje kan doen!!<BR> Kweetnie<P>------------------<BR>

>>>> Ik ben luier dan Pampers...<<<<

Kweetnie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is toch wat in deze moderne tijd!<BR>Kun je tegenwoordig met een muisklik de hele wereld over en zijn de mensen honkvast op sat4all. Als je voor info over bedrijven zo nu en dan moet surfen op het net word je gezichtsveld lekker breed van. Dit heeft weer het voordeel dat je sat4all weer meer gaat waarderen. Ik denk dat sat4all zo prettig is door de anti-commercie! En als je toch wat wilt weten pak de muis en surf!!!<P>Zo'n muis is altijd nog lichter dan een surfplank. Ugh.<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat we teveel afdrijven?<BR>En ik ben er niet op tegen om eens wat linken te zien dat er een Aston te koop is waneer het juist moelijk is om die af en toe te krijgen..<BR>Maar nog leuker zou ik het vinden om eens te zien welke zaak er nu wel of niet service heeft wanrt dan juist is en blijft sat4all neutraal. Niet zoals de diverse bladen die betaald worden door grootte sponcors en juist iets prijsen terwijl het bepaalde apparaat in de prullemand zou moeten verdwijnen.<BR>Ik den dat juist wij met uitwisseling van (goede en eerlijke) informatie onze collega's juist een handje kunnen helpen. <BR>=============================================Dat dit voor de Satwatcher een hoop extra werk kan zijn om linken bij te houden ben ik het eens, maar dat dit een knipoog geeft naar de commersie dat niet want wie kunnen onafhankelijker blijven als wij samen?<BR>Op deze board kunnen wij dan juist de kaf van het koren scheiden?<BR>==================================<P>------------------<BR> Let my people Sing!<BR>====================<BR>www.biggestdutch.org

Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je de startpagina bedoelt.... Ik ben dus meer opzoek naar een beetje objectieve lijst met daarbij een waardering voor de verschillende zaken.. Dat bedoelde ik vanaf het begin.. Een lijst waarbij per link een waardering staat.. Alle zaken beginnen met 5 sterren, en naarmate er meer gegronde klachten binnenkomen verdwijnen de sterren.. Dan is het alleen aan de "eerlijkheid" van de persoon die deze lijst onderhoud wat de waarde is van deze lijst...<BR>Maar zoals je zelf al aangeeft, zo'n lijst komt er (zeer waarschijnlijk) niet, maar dat volgende voorstel van mij dan.. Een forumpje.. (Las ik geen reactie op...)<P>Big fellow<P>PS Je mag het topic zolang openhouden als jezelf wil, maar als de discussie geen zin meer heeft, kan dat heel wat tiepwerk voorkomen.. Enne als je moet tiepen met twee vingers zoals ik doe, is dat toch wel een aardige besparing van de vingertoppen wink.gif<P>O jah, over dat open/dicht van het topic, ik vroeg alleen maar of je hem niet wilde dichtgooien voordat je een reactie had gegeven over het waarom... Je had al gereageerd daarop, dus dat was voor mij voldoende......<BR><p>[This message has been edited by Big fellow (edited 23 October 2000).]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lijkt mij overbodig om extra links naar welke winkel dan ook te plaatsen. Een enkele link naar <A HREF="http://satelliet.pagina.nl/" TARGET=_blank>http://satelliet.pagina.nl/</A> zou volstaan wink.gif<P>Beoordeling van winkels is m.i. niet zo zwart-wit als gesteld. Wanneer ik op <A HREF="http://www.tweakers.net/shopsurvey.dsp" TARGET=_blank>http://www.tweakers.net/shopsurvey.dsp</A> kijk lijkt dat voor computerwinkels wel te werken. Kan mij wel voorstellen dat bij satelliet er minder input is en dan zou het door incidenten bepaald kunnen worden. Daarom waarschijnlijk beter van niet.<P>Tot slot vind ik dat zolang TeeBee zijn zogenaamd commerciele postings zich beperken tot de humax patch wel kunnen. Wanneer ik hier een link naar <A HREF="http://www.setedit.de" TARGET=_blank>www.setedit.de</A> of <A HREF="http://www.dominance.de" TARGET=_blank>www.dominance.de</A> post omdat ik dat zo prettig vind werken is dat toch ook ok. Nu ik dit zo post vraag ik mij eigenlijk af waarom TeeBee eigenlijk die patch niet via internet verkoopt?<BR>

Echostar LT8700, Topfield 5000PVR en Dreambox 800HD via multiswitch op een draaibare Echostar 120cm en vaste Visiosat tri-sat schotel met Invacom en Smart LNBs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok ik heb het al eens verteld maar inderdaad ik krijg er geen genoeg van.<BR>Waar ze je goed behandelen is in een zaak in uden. HOEZO? nou ik geef een voorbeeld ik kocht een humax en alle toebehoren via het internet met de garantie dat het moest gaan werken nou na een stapel emails en telefoonjes ging het nog voor geen meter. Todat en jawel jullie raden het al "TEEBEE " gaf mij gratis tips en jahoor het werkte.<BR>Nu moest mijn humax gepatch worden wat gebeurde er "KILL" het einde van mijn humax die was rijp voor de sloop. In feite had hij mij naar huis kunnen sturen maar dat deed hij niet maar ging naar huis en haalde zijn laatste reserve humax op en weer een patch eroverheen enjawel nu heb ik een van de beste en compleetste humaxje van nederland dankzij uden survice of niet dan EN HET KOSTE MIJ gewoon die 150,-. Dit is nou iets wat jullie ook moeten weten je kunt wel rondzwerven en advies nemen van een hele grote hoop beunen die uiteindelijk je toch laten zitten met duur aangeschafte spullen en een resultaat van nop. Of je moet iedere keer terug voor bv een update (geldkloppers) RECLAME of niet UDEN daar helpen je ze zo goed als het kan. Koop niet zomaar iets bel even of ga erlangs het kost niets en ja ze verdienen er wat op nou en, ik ben maar wat blij met goed advies en ergens waar je ze kunnen helpen. heren uit uden ga zo door .<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Galle:<P>Ik vind het heel leuk voor je dat je goed behandeld bent bij de desbetreffende winkel. Zoals jij het beschrijft zal dat overal moeten gaan.<BR>MAAR, deze discussie gaat absoluut niet over goede/slechte winkels, maar over het idee om een links pagina op te zetten met de verschillende sat. zaken met daar eventueel een waardering bij.<BR>Als deze pagina er ooit komt, zouden ze reacties zoals de jouwe dus goed kunnen gebruiken! smile.gif<P>Groeten.<P>Big fellow<p>[This message has been edited by Big fellow (edited 24 October 2000).]

Link naar reactie
Delen op andere sites

En voor dat het weer de verkeerde kant oploopt met dit topic gaan we hem sluiten.<P>Ik begrijp hieruit dat er behoefte is bij sommige mensen aan die pagina. Sat4All lijkt me hier geen geschikte plaats voor gezien zijn doelstellingen. Het lijkt me raadzaam voor de mensen die voorstander hiervan zijn de koppen eens bij elkaar te steken en samen z'on pagina te maken en op een freebieserver te zetten.<P>Satwatcher<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...