Ga naar inhoud


Harmony vraag


Aanbevolen berichten

Hallo,

Even een algemene vraag over Harmony:

De volgende situatie;

EeN TV met twee HDMI ingangen (geen HDMI-CEC) een VU+ Ultimo en een IPTV ontvanger (die heb ik nog niet).

 

Kun je met een AB van Harmony, maakt nog even niet uit welke, een favorietenlijst maken waarbij je met een druk op de knop de TV naar de juiste HDMI ingang schakelt en een van de ontvangers naar het juiste kanaal.

 

Bijvoobeeld:

1. Ned 1HD ( komt uit de IPTV ontvanger, aangesloten op HDMI 1)

2. BBC 1 HD (komt uit de Ultimo, aangesloten op HDMI 2)

enz.

 

Alvast bedankt.

René.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Als het goed is kan dat.

Ik weet wel dat o.a. de Ultimate het mogelijk maakt om een favorietenlijst voor de TV kanalen en zelf de bijbehorende picons vast te leggen.

Let wel! Voorlopig kun je alleen voor de TV kanalen een favorietenlijst aanmaken maar nog niet voor de Radio kanalen.

 

Om nu activiteiten met HDMI 1 en HDMI 2 te kunnen gebruiken moet je natuurlijk 2 verschillende activiteiten vastleggen. Of je daar nu ook 2 verschillende favorietenlijsten kunt aanmaken weet ik niet maar het lijkt mij van wel.

 

Ik krijg morgen een Logitech Harmony Ultimate in huis en dan weet ik waarschijnlijk meer.

Of ik de mogelijkheid voor 2 favorietenlijsten kan resten weet ik nog niet want ik heb alleen Kabel en geen Sat meer.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jürgen,
Dank voor je snelle reactie.

Ik dacht ergens gelezen te hebben dat je meerdere commando's onder één aktiviteit kunt onderbrengen.

De luxe die we nu hebben is een favorietenlijst met Digitenne en sat kanalen door elkaar.

Mochten we naar IPTV gaan, dan zouden we dat weer willen, vandaar de vraag.

René.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het klopt dat er meer commando's onder één knop kunnen worden ondergebracht maar ik weet (nog) niet of je daarmee het doel bereikt wat jij voor ogen hebt.

Eigenlijk wordt dat dezelfde functie zoals die ook op de AB van de VU+ ontvangers beschikbaar is.

Kort indrukken is commando A en lang indrukken is commando B.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Even een algemene vraag over Harmony:

De volgende situatie;

EeN TV met twee HDMI ingangen (geen HDMI-CEC) een VU+ Ultimo en een IPTV ontvanger (die heb ik nog niet).

 

Kun je met een AB van Harmony, maakt nog even niet uit welke, een favorietenlijst maken waarbij je met een druk op de knop de TV naar de juiste HDMI ingang schakelt en een van de ontvangers naar het juiste kanaal.

 

Bijvoobeeld:

1. Ned 1HD ( komt uit de IPTV ontvanger, aangesloten op HDMI 1)

2. BBC 1 HD (komt uit de Ultimo, aangesloten op HDMI 2)

enz.

 

Alvast bedankt.

René.

werkt perfect, ;) , althans met mijn ultimate.

 

grtz Philip

vuduo 500 GB HDD  openpli4 -  vuduo2 1TB HDD 2xdualS2 tuner openpli4 :grin: - XP1000 pli4

Samsung plasma 60inch-AVR Denon-Bose accoustimas 7.1 :P

logitech harmony ultimate

TVV - dual lnb 19.2 & 23.5 - OSCAM

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...