Ga naar inhoud


Dvd rec pioneer dvr 630h snelkopieren


Timm1983

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal

Gisteren had ik een probleem bij het snel kopieren van opnames in de LP mode van de hdd naar dvd schijf met mijn pioneer dvr 630h. Klopt het dat snel kopieren naar dvd schijf niet mogelijk is bij opnames vanaf LP. Het is wel mogelijk om snel te kopieren in XP of SP mode. Maar ik heb ook nog oude opnames in LP van de maand mei, deze kan ik dan wel snel kopieren op een dvd schijf. Maar recente opnames in LP kan ik niet (meer) snel kopieren op dvd. Hdd opnameformaat staat nochtans op video mode. Of heeft het eerder iets te maken met beeldscherminstellingen 4/3 of 16/9? Ik kijk tv met een Proximus decoder en onlangs werd de software aangepast. Weet iemand wat ik fout doe nu ik, recente opnames in LP mode niet snel kan kopieren op een dvd schijf. 

Timm1983

Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Bedankt voor je antwoord Tonskidutch. Ik zal op het forum van mijn digitale tv provider eens vragen of er nog iemand is met hetzelfde probleem zoals ik. Ik schakel half of eind januari toch over naar een andere kabel tv aanbieder en ik ben eens benieuwd of mijn probleem blijft of verholpen zal zijn.

Timm1983

Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...