Ga naar inhoud


Sony KD-49XE9005 icm Canal Digitaal en opnemen


robje

Aanbevolen berichten

Sinds een week een nieuwe TV, een Sony KD-49XE9005. Echt een super toestel. In de toestel zit ook een digitale twintuner voor satelliet tv. Het toestel is niet gecertificeerd door Canal Digitaal maar werkt prima icm een CI module en smartcard.

 

Het enige waar ik nu tegenaan loop is dat ik niet kan opnemen en een andere zender gelijktijdig kan kijken. De zender die ik opneem wordt gedecodeerd opgeslagen en als ik de tv op een andere zender zet krijg ik de melding dat het kanaal gecodeerd is. De opname wordt opgeslagen op een externe HDD welke aan USB poort 3 zit aangesloten.

 

Is het mogelijk om op te nemen en een tweede zender gelijktijdig te kijken of vraag ik nu gewoonweg teveel van de tv.

 

Heb ook nog een VU Duo staan waar het wel mee kan. Maar vond het juist zo'n leuk idee dat alles in de tv zat en ik geen extra apparatuur nodig had en geen extra kabels.

aangepast door robje
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Ik neem aan dat de kaart via een CI module in de TV zi6, alleen daaom kan je slechts 1 kanaal decoderen, het kanaal wat je opneemt.

 

Zie hier de beperking van kijken via een tv.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Alleen via een softcam, maar daar kan je tv niet mee omgaan.

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...