Ga naar inhoud


Oscam instellingen CD op Synology


StressMetStef

Aanbevolen berichten


Heb je de reader ook toegewezen aan groep 1?

 

Oh by the way, soms doet een herstart van de Syno ook wel eens wonderen.

aangepast door drz

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb de Syno opnieuw gestart, maar krijg de melding dat de pkg niet voor deze versie is. Ik meen me te herinneren dat ik ergens heb gelezen dat de drivers niet meer worden ondersteund na update 1. Aan de andere kant wordt de kaart en de smardcardreader  wel gewoon herkend.

 

De reader zit inderdaad ook in groep 1.  Ik ben nog aan het googelen geweest op die ecm melding, maar kan er maar weinig over vinden. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zie dat je het cccam protocol gebruikt, is het misschien een idee om eens te experimenteren met cs378x?

 

Nu ik dit zo opper, komen de cccam versies overeen?

In een heeeel ver en grijs verleden heb ik eens aan de hand gehad dat ik met cccam2.3 probeerde in te loggen op cccam2.14 of viceversa.

Wellicht dat dit een puntje is om naar te kijken?

Na elke verandering even de syno herstarten, zo is mijn advies.

Bij mij draait oscam al een jaar of 4 probleemloos op de syno.

 

Mocht je inmiddels grijze haren hebben of alle haren al uit je hoofd hebben getrokken, wil ik je best even helpen door met teamviewer in te loggen om naar de problemen te zoeken.

aangepast door drz

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Het is even stil geweest ivm met wat reizen. Op een of andere manier is het blijkbaar niet aan de praat te krijgen.

 

Ik heb nog een nieuwe kaartlezer gekocht, maar deze gaf dezelfde ecm fout. Uiteindelijk heb ik de usb kaartlezer vervangen voor een Vu+ box, en nu werkt het stabiel 😊

 

Iedereen bedankt voor de hulp en meedenken!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...