Ga naar inhoud


Ervaringen Schwaiger SF 9002


sattv4iedereen

Aanbevolen berichten

Hi,

zijn er die ervaringen hebben met de schwaiger sf 9002?

Op de officiële site, vind ik een driver, maar hoe je die moet updaten of aanpassen, vind ik niet op de site.

Misschien heb ik die vraag al gesteld, maar er kunnen intussen interessante veranderingen gebeurd zijn.

Zelf heb ik de update's gevonden op:

http://produkte.schwaiger24.eu/Sat-Finder/SF9002/Software/

aangepast door sattv4iedereen

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites


Die link is later gekomen, en heb ik intussen door hoe het moet.

Nu graag ervaringen gevraagd. Ook heb ik er een paar gevonden van enkele jaren geleden.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn ervaringen met dit meettoestel.

Gisteren heb ik dit toestel ontvangen, en gelukkig, dat ik dat kon updaten, want de satelliet tabel dateerde nog van het jaar 16.

Deze dus geupdate, en de bekende satellieten gaan zoeken, die ik kon ontvangen.

Hij vond gemakkelijk of duidde snel de 19,13 aan. op de 28°, ging dit wel moeilijker, dat duurde wat langer.

ik vond ook de eutelsat 9° ermee, maar op de sat ontvanger geen beeld? verkeerde indicatie?

Gemakkelijk om een schotel uit te richten vind ik.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren, ook een schotel uitgericht op 23 graden, en dat was in 5 minuten gedaan. Dus voor mij een goede meter.

 

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Ik ben sinds vandaag in het bezit van een Schwaiger SF 9002 .

Ik kan wel van de schwaiger website de zip-bestanden downloaden  en uitpakken maar als ik dan de usb kabel aan de SF-9002 en de laptop (alleen 3.0 usb aansluiitng ) aansluit en de SF 9002 aanzet, zie ik verder niets gebeuren. Ik zie wel "kopiëren naar " maar geen benaming van de SF 9002.

Wat zie ik over het hoofd , of welke handelingen moeten  er verder verricht worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...