Ga naar inhoud


NPO Live stream op rebox RE4220?


Beach

Aanbevolen berichten

Beste forumleden

 

Ik kan fijn BBC1,2,4 kijken CNN en nog veel meer via de satelliet. Geen lid van een provider. Nu kan ik via de PC NPO1,2,3 kijken maar zou leuk zijn als ik dat via de Rebox kan binnen'streamen'. Heb al wat geprobeerd onder IPTV en INTERNETTV+ maar lukt allemaal niet. Ik kan er vrij weinig over vinden. Is het mogelijk de NPO streams via de rebox binnen te halen en te zien? Zijner plugins voor de rebox? Wie heeft zich daar al s in verdiept?

 

ThanX!

Link naar reactie
Delen op andere sites


De Rebox is een fijne, op Linux gebaseerde ontvanger, maar het is wel een gesloten Linux systeem.

Gebruik als een all-round mediaplayer of iptv systeem zal niet lukken.

Wil je deze mogelijkheid wel hebben, zijn er een paar mogelijkheden.

- andere Linux ontvanger, waarop je een image zet. Ik heb daar geen ervaring mee, maar er is in dit forum voldoende over te vinden.

- android TV box. Ik heb daar geen ervaring mee, maar er is in dit forum voldoende over te vinden.

- miniPC, voorzien van Linux of Windows. Ik gebruik een Intel NUC, voorzien van Windows.

- Raspberry Pi, voorzien van Linux.

Kodi is een programma dat in deze systemen veel gebruikt wordt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@boudeman Bedankt voor je reactie. Wat kan ik dan wel installeren in de rebox onder Internettv+, IPTV+, FREETV+ en plugins? Zijn daar scripts voor ergens?

Ik denk dat ik dan voor een digitenne freetv apparaat opteer. (voor de NED1,2,3 zenders). Heb al een Xoro 8720 voor boven en dat bevalt prima.

aangepast door Beach
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat kan ik dan wel installeren in de rebox onder Internettv+, IPTV+, FREETV+ en plugins

Ik denk niets

 

...........voor de NED1,2,3 zenders..............

 

Mogelijke alternatieven

- als je smart TV hebt op Android basis, kun je misschien Kodi installeren. Daarmee kan je wel wat doen