Ga naar inhoud


npo plus android tv


laslo

Aanbevolen berichten

Het is op mijn sony android tv en mi box onmogelijk in te loggen op npo start plus, op android telefoon geen probleem

 

Onderstaande boodschap is al dagen te zien op de npo sevice site.  

email gestuurd met de vraag hoe lang dit gaat duren  , nog geen reactie.

 

Wie heeft hier ook problemen mee?

 

Storing: Inloggen NPO-app op Android TV

Momenteel is er een storing in de NPO-app op Android TV, waardoor je problemen kunt ervaren met het inloggen in de app. Hierdoor kan het helaas ook zo zijn dat je geen toegang hebt tot je favorieten en/of de uitzendingen van NPO Plus.

Onze technici zijn druk bezig met het verhelpen van de storing, onze excuses voor het ongemak! Zodra we meer informatie hebben, dan laten we dat in dit artikel weten.
 
het is op mijn sony android tv en mi box onmogelijk in te loggen , op android telefoon geen probleem
Link naar reactie
Delen op andere sites


Misschien geroote apparaten, dan heb je kans dat sommige apps niet goed werken, of helemaal niet.

Ik zie ook dat je in Brussel zit, waarschijnlijk heb je ook last van geoblocking omdat je via telenet of een andere provider probeert in te loggen.

Mobilie telefoons hebben er meestal minder tot geen last van als je daar probeert in te loggen.

Anders vpn proberen en een Nederlands ip adres zien te krijgen.

aangepast door alias haha

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Link naar reactie
Delen op andere sites

@ alias haha bedankt,

geen root , 

geen geoblocking want npo werkt gewoon alleen inloggen lukt niet > spinner

op de android telefoon en ipad via hetzelfde netwerk geen enkel probleem met npo plus.

 

reactie npo:

Vraag:

hoe lang gaat deze storing duren? Het duurt nu al dagen dat inloggen op plus onmogelijk is op android tv terwijl er toch echt voor betaald is.

Antwoord:

Beste ,
Het kan inderdaad kloppen dat de inlogproblemen op uw Android TV nog steeds spelen. Zou u wellicht eens willen checken welke versie van de NPO-app u gebruikt? Dit is in de app zelf lastig te zien, dus ik raad u aan om even in de app-store op uw tv te kijken of er wellicht een update klaarstaat voor de app. Het is van belang dat u versie 5.59.10 van de NPO-app gebruikt. Heeft u een oudere versie, dan kunnen deze problemen zich inderdaad voordoen.

Gebruikt u deze versie al of helpt de update niet, dan horen wij graag van u uw MAC-adres om de problemen te achterhalen. Dit is een uniek identificatienummer van de tv. Deze vindt u hier:
1. Ga naar de Home Screen op de TV.
2. Scrol helemaal naar beneden en selecteer "Wireless and Networks"
3. Selecteer "View Network Settings"
4. In "View Network Settings" kunt u het MAC-adres zien. Indien mogelijk zouden we graag het ethernet- en het draadloze adres ontvangen.

 

heb trouwens 5.59.10 op beide apparaten en de informatie aan hen gemaild , maar zien of dat wat helpt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb dat hier ook gehad met mijn ziggo go app, via het zelfde ip adres, alleen op mijn telefoon werkte het, en op mijn nvidia shield niet, nou kon ik wel casten naar mijn shield, met de ziggo go app op mijn telefoon, en dat werkte dan weer wel.

Kan zijn dat de app niet alle apparaten accepteert... Misschien dat de app gemaakt is voor mobile apparaten en niet voor android tv apparaten, maar dat is aan de programmeurs van NPO...

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Na een maand werkt het nog steeds niet en NPO weigert bruikbare informatie te geven waarom de NPO app voor AndroidTV opeens niet meer werkt.

Ze verschuilen zich achter: "Onze technici werken eraan"... maar *waaraan* en waarom? Willen ze niet zeggen.

 

Je moet maar als betalende abonnee als makke schaap wachten tot het weer op miraculeuze wijze gaat werken.

 

En maar afvragen waarom publiekswaardering van de NPO maar niet echt omhoog wil... echt jammer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
On 5/1/2021 at 11:17 AM, laslo said:

kennelijk is het opgelost , NPO plus werkt weer naar behoren op android tv

 

Inderdaad - maar tsja - geen woord reppen ze erover. Niet van 'het is opgelost' - helemaal niets.

Het is *of* onbekendheid, onverschilligheid of gewoon onwetendheid bij NPO.

 

Misschien wel alledrie... ze hadden best mogen uitleggen dat het weer werkte en misschien als ze echt netjes waren de technische details uit de doeken doen. Maar nee, dat zal wel weer niet.

 

Goed dat het weer werkt.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...