Ga naar inhoud


Dell Latitude E5570, correct laten afsluiten zonder batterijverlies?


Timm1983

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal
Voor mijn werk te kunnen doen thuis kreeg ik onlangs een nieuwe laptop van Dell Latitude E5570, echter viel mij op in vergelijking met mijn vorige latop van hp, dat als ik het scherm open deed, direct al het scherm aanstond om me via Windows aan te melden. Het rare is dat de laptop waarschijnlijk in slaapstand op de achtergrond bleef verder draaien waardoor de batterij dan leeg is, en ik de laptop niet meer kon inschakelen. Hoe moeten de instellingen dan staan in energiebeheer zowel voor de stroom als voor de batterij, dat als ik kies voor afsluiten de laptop wel degelijk afsluit, soms als ik het scherm opnieuw open doe, schakelt de laptop uit, of soms mag ik 20 keer op de aan knop duwen om de laptop terug aan te zetten, of mag ik de stekker eens in en uit doen om dan de laptop opnieuw te laten opstarten.

Dit vind ik toch een rare manier van werken, heeft iemand ook deze rare werking ondervonden van een van de nieuwste Dell Latitude.

Afsluiten betekent voor mij dat de laptop uitgaat en niet dat de batterij leeg is als ik hem opnieuw wil opstarten.

Is het normaal dat ik op de laptop van Dell snel opstarten niet kan aanvinken? Op mijn privécomputer van Medion staat dit wel aangevinkt en met de laptop van Medion heb ik al die problemen niet bij het uitschakelen en het terug inschakelen.

Wat kies ik dan het beste als ik het deksel sluit, afsluiten of sluimerstand?

Heeft iemand tips voor mij om mijn laptop correct te laten afsluiten, en dat de laptop terug aan gaat als ik op power druk? Of is mijn probleem de nieuwste technologie om mee te werken?

Timm1983

 

Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Alles staat op afsluiten ingesteld, ik kies voor afsluiten doe de klep dicht, doe de klep terug open zie ik terug de screensaver?

Is dit allemaal normaal nu? Ook als ik kies voor slaapstand zie ik dat er onderaan nog een van de drie lampjes brandt, dit zal wellicht ook weer de batterij doen verbruiken, is dit nu de nieuwste technologie van Dell en de nieuwste manier om af te sluiten?

Kan ik hier nu nog iets aan doen of is dit gewoon zo?

Timm1983

Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uren geleden, Timm1983 zei:

ik kies voor afsluiten doe de klep dicht, doe de klep terug open zie ik terug de screensaver?

Wacht je ook tot de laptop daadwerkelijk uitgeschakeld is voordat je de klep dicht maakt?

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...