Ga naar inhoud


usb memorystick start niet op


Gast peterp

Aanbevolen berichten

Ben bezig een usb stick te gebruiken die ik al een lange tijd niet heb gebruikt , daarvoor vele keren , Zodra ik de usb stick 16 gb  in de pc doe gaat het lampje in de stick knipperen en dan branden maar verschijnt niet op mijn mijncomputer scherm waar alles opstaat C schijf /D schijf/dvd stations / enz. Ben er zelf niet zo bekend mee hoe ik zoiets weer moet uitzoeken wat er aan de hand is , Dus bij deze wie kan mij helpen ???? heb gelezen op de stick USB 3.0 95191110027605 staat boven aan het gedeelte wat in de pc gaat .

Link naar reactie
Delen op andere sites


Probeer een andere PC

 

Probeer dit: https://www.jortel.nl/maak-je-usb-stick-weer-zichtbaar/

 

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb het probleem gevonden , apparaat beheer / usb controller zegt foutcode 10 , zit dus een fout in het besturing systeem , er staan geen belangrijke dingen op en weet niet hoe ik dat kan oplossen ben geen doorgewinterde PRO alleen een hobbyist met een beetje kennis van de computer , dus voor mij EINDE OEFENING .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kunt natuurlijk even googelen op "usb controller foutcode 10". Vind je een hoop mogelijke oplossingen.

Bijvoorbeeld: https://nl.theihccforum.com/solved-this-device-cannot-start-error-network-adapter

 

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...