Ga naar inhoud


Webinterface uitzetten of veranderen Newnigma2


boomer22
Ga naar oplossing Opgelost door Tonskidutch,

Aanbevolen berichten

Heb eeen dreambox 7080hd met Newnigma2 webinterface verbind ie via poort 80 en 443

maar probeer de app E2RemotePro pro te installeren en die gebruikt dezelfde poorten 

- kan ik beide( webinterface en app) gebruiken door een andere poort instellen op de app en dreambox ?(waar in de dreambox)

of kan ik de webinterface op Newnigma2 uitzetten zodat de E2RemotePro pro gewoon verbinden via poort 80 of via 443.

Link naar reactie
Delen op andere sites


O ja sorry ga dit eens proberen maar vpn is al moeilijk (kost tijd)en krijgen hopelijke dit jaar glasvezel dus daar hoeft niet aan te liggen 

en bovendien hebben we nu ook al vpn via fritzbox werkt goed 

maar wat ik nog steeds niet begrijp waarom die app niet lokaal kan instellen, bij mijn weten heb ik die app meer dan 10 jaar geleden wel lokaal(WiFi)eens werkend gehad op iPhone .vandaar mijn vraag

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Oplossing
53 minuten geleden, boomer22 zei:

bij mijn weten heb ik die app meer dan 10 jaar geleden wel lokaal(WiFi)eens werkend gehad op iPhone .vandaar mijn vraag

 

dat kan jij of ik na 10 jaar niet meer achterhalen, ook omdat WIFI - WLAN via een nieuwe router gaat wellicht?

telefoonproviders en internetproviders maken wel meer aanpassingen wegens de veiligheid

 

remote is van buitenaf dus je kan ook je buurman vragen en laten testen als je het niet zelf voor mekaar krijgt

nadien moet je de buurman z'n telefoon of hem zelf wel verbranden natuurlijk 😁

Release Me - CID Remix

Mark Knight, Armand van Helden CID

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...