Ga naar inhoud


Probleem met doorgestuurde kanalenlijst


Aanbevolen berichten

ReOke, 02-07-2022

Wat is oorzaak en hoe verhelpen - waarvoor dank -  :

Telkens wanneer een aangepaste kanalenlijst in en met Dreamset 2.4.13 64bit

naar de Dreambox DM920 voorzien van Open Pli 6.2 geschreven wordt, ( d.m.v. write ) geeft de DM920 niet de aangepaste, maar de vroeger in de DM 920

aanwezige kanalenlijst weer, waarbij niet in beide kanalenlijsten aanwezige, maar dezelfde kanalen toegevoegd worden.

Dit telkens bij nieuwe opstart van de DM920.

Onmiddellijk na doorsturen en zonder afschakelen van de DM920 geeft hij wel de aangepaste lijst weer op het TV scherm.

Met beide versies levert de DM920 wel een mooi plaatje

In dit Forum werd in het verleden meermaals deze vraag gesteld, maar NOOIT de juiste oplossing aangeboden.

Weet dan werkelijk niemand het antwoord DreamSet 2.4.13 64 bit copie setup 01 Klik Preference - Klik.pdf?

PICT8414  Uw ontvanger Specificaties DM 920.JPG

Foto 5  Met DreamSet   pas overgezet naar DM920.jpg

DreamSet 2.4.13 64bit Testconfiguratie.pdf Startpagina om aangepaste kanalen uit DreamSet naar Dreambox te schrijven.pdf

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Ik begrijp niet jou vraag.

 

Ik heb wel eens dat de kanaallijst niet wordt overschreven maar wat ik doe is via ssh of FTP de oude lijst verwijderen en dan een reboot.

 

Als het goed is zou je nu geen zenderlijst erin hebben staan, vervolgens upload je de nieuwe lijst en laat je de box rebooten.

 

Nu heb ik geen DM920 maar ik denk dat het allemaal het zelfde werkt.

Dreambox 7000S & 500 & 800 - Maxtor 80GB en Samsung 500GB - USBstick Swap - schotel 80 & 110cm - Moteck SG2100 - lnb titanium 0,2 db & duo lnb - openPLI - Satje07 settings - cccam 2.1.4

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...