Ga naar inhoud


Klik hier om het certificaat te downloaden imou buitencamera


Plepkeshenkie

Aanbevolen berichten

Sinds gisteren krijg ik de melding klik hier om certificaat te downloaden.

Het gaat om en Imou PTZ buitencamera die ik via de webbrowser wil benaderen op IP adres. Dat lukt wel maar als ik dan op live beelden klik dan krijg ik deze melding. Camera is zowel via Lan als wifi verbonden uiteraard met 2 verschillende ip adressen maar ook met wifi lukt het niet

Ik heb het certificaat al geinstalleerd maar ook daarna werkt het niet. Gebruik windows 11 maar ook op een laptop met windows 10 werkt het niet meer.

Als ik de app gebruik op tablet of smartphone dan is er niks aan de hand en heb ik beeld.

Camera is model zie screenshot

Iemand een idee hoe op te lossen?

 

 

certificaat.png

model.png

aangepast door Plepkeshenkie
foute bijlage

Channel master 180 cm draaibaar 31,5 west tot 76,5 oost met lnb revolver met Circ ku band lnb, 1 keer Ku band lnb, Inverto Ka Ku en  lnb voor 26 oost amateur band

T90 schotel  sat posities 42, 39, 28, 23,5, 19,2 16, 13, 9, 4,8 en 0,8. Unimesh 3,10 m met 2 keer C band lnb

Ontvangers Octagon sf8008, Extrend 9500, Edision Mio 4k, Zgemma H9 twin TBS 5927 USB

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Opgelost.

Afgelopen week ook een update gehad van de pc software voor deze camera.

Daarstond tls recording op aan. Deze uitgezet en voila alles weer normaal.

pc software.png

Channel master 180 cm draaibaar 31,5 west tot 76,5 oost met lnb revolver met Circ ku band lnb, 1 keer Ku band lnb, Inverto Ka Ku en  lnb voor 26 oost amateur band

T90 schotel  sat posities 42, 39, 28, 23,5, 19,2 16, 13, 9, 4,8 en 0,8. Unimesh 3,10 m met 2 keer C band lnb

Ontvangers Octagon sf8008, Extrend 9500, Edision Mio 4k, Zgemma H9 twin TBS 5927 USB

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...