sattv4iedereen Geplaatst: 4 november 2022 Delen Geplaatst: 4 november 2022 Hi, deze namiddag heb ik zitten zappen op de kabel, en op kanaal Z eindigen ze juist met nieuws over Telenet en Orange. heeft iemand iets gezien of gehoord of gelezen? Dergelijk nieuws interesseert mij wel, maar er komt geen herhaling meer deze avond. Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld| Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
PLsat Geplaatst: 4 november 2022 Delen Geplaatst: 4 november 2022 Zie onder meer op de site van datanews.knack.be : telenet-voert-gesprekken-met-orange-over-toegang-tot-voo-netwerk Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
sattv4iedereen Geplaatst: 6 november 2022 Auteur Delen Geplaatst: 6 november 2022 Dank je. Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld| Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen