Ga naar inhoud


doorlussen Nokia 9200s


ruud19

Aanbevolen berichten

Ik weet niet of ik hier goed zit met mijn probleem, maar het volgende probleem komt bij mij voor met met nokia 9200s allcam: ik heb hem doorgelusd met een andere ontvanger. Alleen is mij opgevallen dat hij alleen de horizontale zenders pakt op astra 19 gr. Ook de hyundai, waarmee ik de nokia heb doorgelusd, geeft problemen bij het zappen (bijv. als ik van de ene naar de andere satelliet wil gaan lukt het niet) diseq 1.2 motor (rotor) wil niet draaien. Graag wil ik weten wat ik verkeerd doe.

Alvast bedankt voor reacties.

 

RUUD19

Humax 5400 L1.37, @tsat satellite motor, archsat 120cm, toh3.4HoT7.5 NL, funkaart

Link naar reactie
Delen op andere sites


Dat hangt af van de instelling van de Hyundai , zit daar geen mogelijkheid op om in StandBy de Lnb uit te schakelen .

Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging .
Octagon SF8008 4K   Edision Primo IP S2  Dr.HD F16  

1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ

1.2 m Echostar Offset  aan schuur  53º E    34.5 W   Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka

Link naar reactie
Delen op andere sites

uit je beschrijving lijkt probleem in instelling van de hyundai te zitten? Werken de ontvangers wel goed als je ze niet doorgelust direkt op de LNB / schotel aansluit?

 

Echostar LT8700, Topfield 5000PVR en Dreambox 800HD via multiswitch op een draaibare Echostar 120cm en vaste Visiosat tri-sat schotel met Invacom en Smart LNBs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dan werken ze wel goed zowel de hor. als de ver. kan ik ontvangen.

Misschien is het wel zo dat ik iets aan de Hyundai moet doen, maar wat dan??

Is dit een onderwerp voor in de Hyundai afdeling of niet?

 

 

RUUD19

Humax 5400 L1.37, @tsat satellite motor, archsat 120cm, toh3.4HoT7.5 NL, funkaart

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...